Trójwymiarowe początki

napisano 21 maja 2017, 10:09 przez 007davvid

Posty: 7
Strona 1 z 1
AUTOR TEMATU
Awatar użytkownika
Mężczyzna

007davvid
Webdesigner
Kielce
21 maja 2017, 10:09
Cześć,

ostatnio zainteresowałem się trochę grafiką 3d. Na ten moment mam jeszcze sporo braków (max trzy tygodnie nieregularnej nauki za mną), ale "urodziłem" jakiś pierwszy projekt. Szału nie ma, ale jak na początki początków to chyba tragedii nie ma. Wszelkie uwagi mile widziane ;)
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Na Behance są troszkę większe rozmiary: https://www.behance.net/gallery/5289264 ... a-Logos-3D

Awatar użytkownika
Mężczyzna

Rafał
Administrator
49108450
Webdesign
21 maja 2017, 16:38
Super prace :D
W jakim programie to robiłeś ?

AUTOR TEMATU
Awatar użytkownika
Mężczyzna

007davvid
Webdesigner
Kielce
22 maja 2017, 9:28
Dzięki :)

W Cinema 4D.

Awatar użytkownika
Mężczyzna

Damian
Administrator
Łódź
Webdesign
23 maja 2017, 15:23
Ciekawie to wygląda. Najbardziej podoba mi się instagram (bo zielony :D ) oraz twitter.
„Ludzie uczciwi są głupi, bo myślą, że każdy inny człowiek również jest uczciwy”. Obrazek

AUTOR TEMATU
Awatar użytkownika
Mężczyzna

007davvid
Webdesigner
Kielce
02 cze 2017, 20:04
Tym razem trochę większy projekt - siłownia/gym. Nie wygląda to może zbyt realistycznie, mam wciąż trochę problemów z oświetleniem, ale myślę, że nie wyszło najgorzej. Bawiłem się z tym w sumie koło tygodnia czasu. Oczywiście wszystkie elementy wykonywałem sam, żadnych gotowców :) Czekam na opinie i krytykę.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Kobieta

Wredozaur
Rysownik
Gdańsk
Digital art
02 cze 2017, 21:04
Na siłowni nigdy nie byłam, ale wydaje mi się, że momentami jest za dużo przestrzeni i to wszystko wydaje się takie maciupkie. Na przykład bieżnie. Jak w domku dla lalek. :D

Światło faktycznie jakieś miękkie. Ale wydaje mi się, że to może nie do końca światło. Mam wrażenie, że wszystko jest zrobione z tego samego rodzaju plastiku. Przydałaby się jakaś różnorodność w materiałach.
...I tekstury. Sam proces teksturowania jest bardzo skomplikowany. A o odbijaniu światła decydują także tzw. normal mapy, displacementy, speculary i inne takie (spolszczam). U Ciebie wygląda to tak, że po prostu nałożyłeś obrazek i nic więcej z tym nie zrobiłeś. A przydałoby się, bo w/w "extrasy" nadają sztucznej wypukłości, matowości itp. i w baardzo dużej mierze mają wpływ na to, czy Twoja praca będzie wyglądać realistycznie.

Tu jest świetny przykład tego, o czym piszę, polecam:

Awatar użytkownika
Mężczyzna

Evo1202
Użytkownik
Nowe Miasto Lubawskie
31 lip 2017, 22:05
No jak na początek nie jest źle ale przed tobą bardzo długa droga nauki. Nie ukrywając nad światłem musiałbyś trochę popracować bo niektóre elementy są jaśniejsze od innych.
Jeśli poprawisz światło i tak jak powiedział Wredozaur UV mapping. Temat ten na początku będzie dla ciebie trudny ale warto. Dzięki tym dwóm rzeczom twoje trójwymiarowe dzieła będą naprawdę realistyczne i na wysokim poziomie. Dodatkow dodaje dwa zdjecia poglądowe zrobionej na szybko książki z użyciem UV Mapping'u dla przykałdu.
ObrazekObrazek
Ostatnio zmieniony 31 lip 2017, 22:09 przez Evo1202, łącznie zmieniany 1 raz.

Posty: 7
Strona 1 z 1




Aby w pełni korzystać z naszego forum zaloguj się lub zarejestruj.

Tylko zarejestrowani użytkownicy posiadają dostęp do wszystkich funkcji na forum.

  • Utwórz konto

    Zarejestruj nowe konto, to zajmie Ci kilkanaście sekund

    Rejestracja

  • Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Użyj go

    Zaloguj się