Fotomanipulacje by BECIK

napisano 12 lip 2017, 22:44 przez Becik

AUTOR TEMATU
Awatar użytkownika
Mężczyzna

Becik
Użytkownik
Leszno
12 lip 2017, 22:59
Witam wszystkich ;)
Jestem tutaj nowy, ale grafiką zajmuję się od dłuższego czasu.

Chciałem przedstawić Wam jedną z moich ostatnich prac - zapraszam do oceny!

Obrazek

Dodano 15 minuty 43 sekund temu

Obrazek

Awatar użytkownika
Mężczyzna

Rafał
Administrator
49108450
Webdesign
12 lip 2017, 23:30
Obrazek
Tutaj moim zdaniem całą prace psuje ta postać wygląda nie fajnie, sztucznie jakoś :(

Obrazek
W tej pracy nie podoba mi się jakość tego murka zaa szkieletem, mógłbyś też dodać jakieś cienie szkieleta bo dziwnie to wygląda.
Murek ma cień a szkielet nie.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2017, 23:31 przez Rafał, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mężczyzna

Sz@jba
Grafik
Webdesign
13 lip 2017, 0:26
Projekt z czołgiem ma dziwną ostrość, miejscami nie ostry, miejscami przestrzony, ten dym z tyłu wygląda jak woda, ogólnie filtry i efekty niskiego poziomu, wszystko źle się komponuje, ogólnie podsumowując jest to słabe.
Projekt ze szkieletem bardzo nudny, światło leży, jest nienaturalne, niby silny rozbłysk a stonowana plama, brak bieli, nijak się to ma do światła, szkielet - brak światło cienia, ogólnie w skrócie również projekt niskich lotów, błędów można wymieniać masę ale po co? Jest ich za dużo. Nie łam się, ćwicz każdy kolejny mam nadzieję, że będzie lepszy. Powodzenia
https://interkielce.pl - agencja interaktywna - strony www, grafika, animacje

https://www.instagram.com/szajbackdesign - zapraszam również na instagram.

AUTOR TEMATU
Awatar użytkownika
Mężczyzna

Becik
Użytkownik
Leszno
13 lip 2017, 1:05
Jedynie środek pracy nie jest rozmyty, ponieważ tutaj chciałem skoncentrować wzrok widza. Wszystko wokół czołgu i żołnierza jest mniej istotne i dlatego zostało rozmyte.
Co to znaczy przestrzony? :)
Dym jak woda? Chyba troszkę przesadzona uwaga :)