Jeleń? logo Marki

napisano 08 sty 2018, 12:13 przez Jeleń

Strona 1 z 1
Awatar użytkownika

Webdesign
08 sty 2018, 12:13
Witajcie od wczoraj zacząłem bawić się programami typu illustrator stworzyłem swój pierwszy logotyp o ile tak to mogę nazwać od razu mówię jestem blady w tych kwestiach
Obrazek

Powstało przy pomocy tego obrazka
https://i.ytimg.com/vi/FTArBPNt-Mw/maxresdefault.jpg

Awatar użytkownika

Gdańsk
Digital art
08 sty 2018, 15:11
Nie znam się za bardzo na logo, ale strasznie mi się to podoba. W pierwszych milisekundach lewa strona była troszkę chaotyczna i prawa wydawała mi się bardziej zgodna z definicją logo (btw. wygląda jak krowa, przydałoby się to poroże lekko zmodyfikować pod tę wersję), ale potem pomyślałam, że czegoś podobnego do tej lewej wersji nigdy nie widziałam raczej i z pewnością w głowie mi zostanie. :p A jakby ją jeszcze fajnie wkomponować w nowoczesną designerską stronę, to byłoby mega. :D

O. Właśnie sobie wyobraziłam animację wejścia, jak mu te rogi wyrastają. Ale super. :D
Ostatnio zmieniony 08 sty 2018, 15:14 przez Wredozaur, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika

Webdesign
08 sty 2018, 17:04
Nie znam się za bardzo na logo, ale strasznie mi się to podoba. W pierwszych milisekundach lewa strona była troszkę chaotyczna i prawa wydawała mi się bardziej zgodna z definicją logo (btw. wygląda jak krowa, przydałoby się to poroże lekko zmodyfikować pod tę wersję), ale potem pomyślałam, że czegoś podobnego do tej lewej wersji nigdy nie widziałam raczej i z pewnością w głowie mi zostanie. :p A jakby ją jeszcze fajnie wkomponować w nowoczesną designerską stronę, to byłoby mega. :D

O. Właśnie sobie wyobraziłam animację wejścia, jak mu te rogi wyrastają. Ale super. :D
Dziękuję za ocenę :) za kilka dni powstanie projekt strony pod logotyp może również będzie w miarę dobre :)

Awatar użytkownika

Leszno
08 sty 2018, 17:53