Tablet graficzny na prezent -pytanie laika

napisano 15 gru 2017, 15:29 przez Leonek

Strona 1 z 1
AUTOR TEMATU
Awatar użytkownika
Nie wybrano

Leonek
Użytkownik
15 gru 2017, 15:29
Hej. Zbliżają się święta. Moja Dziewczyna jest na drugim roku i studiuje grafikę komputerową. Pomyślałem o prezencie w postaci tabletu graficznego. Niestety jestem w tym kompletnie zielony.
Chciałbym się dowiedzieć od Was czy tablety graficzne w granicach 300-400 zł z np.mediaexpert nadadzą się wgl do czegoś czy lepiej taki sprzęt sobie odpuścić i poszukać innego pomysłu na prezent w tej kwocie? Jako że do świąt coraz mniej czasu licze na szybką odpowiedz. Dziekuje z góry i pozdrawiam.

15 gru 2017, 17:30
a czym się dokładniej dziewczyna zajmuje? ilustrator, retuszer?

Dla grafika który nie jest nastawiony jakoś specjalnie na ilustrowanie, jak najbardziej wystarczy.
Ja mam starą generację tabletu Wacom'a - Bamboo 3. No nie narzekam, działa dobre kilka lat. Nie wiem jak te najnowsze.

15 gru 2017, 21:06
Ja kiedyś dostałam na święta kilka lat temu tablet graficzny Bamboo touch and fun, świetnie działa, bardzo dobre narzędzie do nauki rysunku cyfrowego. Teraz w pracy korzystam z innego rozwiązania, ale nauka na czymś prostszym dużo mi dała :)

16 gru 2017, 9:56
a i na bamboo też da się poszaleć jednak z ilustracjami :P

tego bamboo chyba ciężko będzie Ci kupić, ale to nowszy odpowiednik:
https://sklep.wacom.pl/intuos-c273
w każdym razie ta sama półka cenowa.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2017, 9:56 przez Mrs.Lidia, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mężczyzna

Darthu
Grafik
Digital art
16 gru 2017, 10:23
Ja na pewno polecę ci Intous Pro S ale to około 300-500 stów więcej :D Ale to też zależy jak i czym twoja dziewczyna się zajmuje dokładnie więc to ona właściwie wymaga od sprzętu a nie od od niej xD jeśli ilustracje i szczegółowe DP to jak najbardziej ten tablet a jeśli jakieś proste 3D to nawet najzwyklejszy Bambo ONE za stówę xd
Obrazek
ishi mito

AUTOR TEMATU
Awatar użytkownika