Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

emte
Użytkownik

  • Zawartość

    136
  • Punkty grafika

    55(108 miejsce w rankingu)
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1
Poziom 11
25 / 50 EXP

Ostatnia wygrana emte w dniu 17 Listopad 2018

Użytkownicy przyznają emte punkty reputacji!

Reputacja

34

Informacje personalne

  • Specjalizacja
    Webdesign

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Włącz
  1. Obejrzalem dom z papieru i ten kochaś jej jesli dobrze pamietam to Rio i gościa lubiłem ale sama Tokio jest irytująca to fakt. Berlin Denver najbardziej przypadli mi do gustu. Generalnie serial spoko ale ro*******a mnie ta scena z motorem i jak nikt w nią nie mógł trafić -_-.
  2. emte

    Czego aktualnie słuchasz

    Nie pamiętam czy dawałem. :P
  3. Odpowiedź która przekroczyła moje oczekiwania! Dzieki wielkie. Na dniach pobiorę aae i lece z tym! 😄
  4. emte

    Młoda Polska - polityka.

    A własnie Biedroń. Co o gościu sądzicie? Wiadomo jaki ma program? Gościu wydaje sie być git dodatkowo w mieście w którym jest prezydentem mega go propsują.
  5. 1- Wie ktoś jk wykonać takie animacje? Jakieś poradniki najbardziej zbliżone do tego. Najprawdopodobniej było to robione w Adobe After Effects. Mogę PSD z Ps'a w Adobe After Effects otwierać? (bo nie mam i mam kminke zeby pobrać i tak z ciekawości) 2 Kolejne pytania to raczej prośby o jakieś fajne paczki itd. po prostu materiały które mi sie przydadzą a nie mogę nigdzie znaleźć. Co znalazłem to znalazłem ale wielu mi nadal brakuje. interesują mnie rzeczy z takich styli; https://www.behance.net/gallery/70073891/Drake-Gods-Plan-Album-Art https://www.behance.net/gallery/69851265/Eminem-Kamikaze-Album-Art https://www.behance.net/gallery/72179187/NBA-Sixers-Joel-Embiid (np. tutaj sie zajebiscie pali papier xd) https://www.behance.net/gallery/70902541/NBC-Authentic-Barry-Bonds-SF-Giants https://www.behance.net/gallery/73183661/Kawhi-Leonard-Toronto-Raptors https://www.behance.net/gallery/72682159/DeAndre-Ayton-22-Phoenix-Suns Płace Atlantydą i Dubajem. ❤️
  6. emte

    Młoda Polska - polityka.

    Może ktoś mi objaśnić co to MMT i czy to się może w Polsce sprawdzić? XD
  7. emte

    bity.

    @Adipe myślę że bangla jak trzeba XD https://picosong.com/wmyAU/
  8. emte

    Młoda Polska - polityka.

    Co sądzicie o tym prądzie? Bo ja kompletnie mało nt. wiem. Podobno ceny mogły iśc w 100% w górę, a PIS daje to 9mld (?) + 2020 i podatek za CO2 i podwyżki potem moga byc rzędu 200%.
  9. emte

    Szampański efekt

    wydaje mi sie że na upartego burshem mozna klikać.
  10. emte

    bity.

    mam tego od ch**a mordo, tylko kiedy wrzucisz wszystkiego za duzo robi ci sie mish mash i tego sie nie da słuchac. musze sobie chyba wyrobić umiar :) tutaj masy melodyjke która czasami zmienia tonacje, bass, kick, cykacze co step 4 i clapy nic wiecej XD i hicior. melodia i acapella robi robotke. / zapomnialem jeszcze flet, ale to tez pewna część melodii. :)
  11. emte

    bity.

    sztos mikrofon i drogi, ale ten głos jest bezcenny XDD troszeczke dark, średnio jestem zadowolony https://picosong.com/wgv8B/
  12. emte

    Młoda Polska - polityka.

    PiS zmniejsza podatki przecież xdd. Tylko tworzy 1000 innych xd
  13. emte

    Młoda Polska - polityka.

    W teorii zrobił dobre 500 plus,a w praktyce jest tak jak napisałeś. 🙂
  14. emte

    Młoda Polska - polityka.

    Mordo mam 17 lat a jeszcze nie miałem tego w rękach, a ty mi coś piszesz o narkomanii. Miałem dokładnie na myśli to co napisał Adipe, tylko ja spojrzałem także na to ile hajsu można za to mieć nic nie tracąc, bo jak zauważyłem dużo osób i tak kupuje w momencie kiedy to jest zabronione, to czemu z tego nie korzystać? To jest jak walka z wiatrakami. 👌 Nie miałem na myśli tego że zaglosowalbym na partie Popka ale generalnie uważam że w Polsce nie ma przyzwoitych partii. PO najchętniej bym wyje***al,PiS coś w teorii zrobił dobrego, tylko jestem ciekaw czy to wpłynie na naszą gospodarkę kraju. Czytam troszkę postów z partii Korwina, i mam wrażenie że oni troszczeke próbują się czegoś złapać nieudolnie, ale jeśli wierząc ich danym to 500 plus oczywiście idzie z podatków, ale żeby tego było mało są ogromne koszty utrzymania tego programu tj. Dodatkowi pracownicy itd. , jeśli wierzyć ich danym to nie są małe liczby. Czuje mały ferment, więc proszę 🙏 luźniej troszeczkę. Luźna dyskusja. 🙂
  15. Wiem wiem, dla niektórych polityka to abstrakcja. Słowo "polityka" ktoś mógł usłyszeć mając 5 lat na obiadku u babci gdzie wujkowie sie sprzeczali. Sam śledzę trochę, mam pewne ogólne spostrzeżenia ale jakoś mega sie nie znam dlatego dla własnej świadomości chciałbym wymienić może nie poglądami a spostrzeżeniami. Popek zakłada nowy partię - dla niektórych iks de, może dla mnie i też - ale z drugiej strony taka luźna inicjatywa może zebrać odpowiednich młodych ludzi, na których również będą głosować młodzi ludzie, Nie chce mówić, że PIS to zło, PO to zło, chcę się skupić na tym co zwyczajnie jest dobre. Wiemy, że przy obecnych partiach nie możemy się spodziewać udogodnień np. w prawie np. legalizacja marihuany, albo choćby jej tolerancja. Generalnie byłbym bardziej za jej tolerancją ale, jak można zauważyć legal będzie oznaczał nowe podatki, CZYSTY WEED. Beż żadnych świństw, a młodzi ludzie faktycznie nie zrobiliby sobie krzywdy, oczywiście jeśli zachowaliby umiar zeby nie jarać codziennie. Tak jak wcześniej wspomniałem dzięki podatkom do naszego skarbu państwa przybyłoby: "9,2 mld zł wpływów podatkowych (4 mld zł z akcyzy i 5,2 mld zł z VAT) – wylicza Money.pl." Wydaje mi się ze takie pieniądze nie rosną na jabłonkach u Mirka na polu. Marihuana jest i będzie wśród ludzi, można zrobić tak aby jeszcze z tego zyskać. Jeśli ktoś ma bke z Popka, to może spojrzeć z innej strony, Trump niegdyś prowadzący reality show obecnie prezydent. Oczywiście nie #popeknaprezydenta, ale mam na myśli to że jest wolnym człowiekiem i może się realizować jak skryba w asterlixie i obelixie. Tylko prosze bez spin. XDD
×