Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

andeme
Użytkownik

  • Zawartość

    11
  • Punkty grafika

    6(208 miejsce w rankingu)
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Poziom 3
4 / 10 EXP

Reputacja

2

Informacje personalne

  • Lokalizacja
    Gdańsk
  • Specjalizacja
    Branding
  1. andeme

    Trasowanie grafik ?

    Wykonuję czasami podobne rzeczy. Ja robię najpierw zdjęcie produktu, łączę je sobie w Photoshopie, a później obrysowuję ręcznie w Corelu. Praca dość mozolna, ale uzyskany efekt jest dobrej jakości. Tu akurat zachowałem perspektywę, więc widoki nie pokrywają się do końca, ale zależy do czego tworzymy taki rysunek :) Eksportuję sobie do .png i wygląda to tak: [img]https://i.cubeupload.com/FhcaQH.jpg[/img] [img]http://i.cubeupload.com/5vZba2.jpg[/img]
  2. andeme

    Monitor dla grafika

    Nie wiem czy mogę wstawić link do innego forum(nie jest to stricte forum graficzne, bardziej techniczne). Jeśli moderator uzna, że ten link jest nieodpowiedni, proszę o usunięcie. Chciałbym podzielić się bardzo ciekawym zestawieniem, które znalazłem przy poszukiwaniach możliwości kalibracji mojego monitora firmowego ;) Dowiedziałem się, że tak czy inaczej kolory nie będą idealne, bo to zwykły Samsung. Każdy monitor z poniższego zestawienia będzie w mniejszym lub większym stopniu nadawał się do grafiki. Można powiedzieć, że ta lista w stu procentach wyczerpuje temat: [url]https://mva.pl/viewtopic.php?f=40&t=152[/url] Stosunek ceny do jakości większości monitorów "supermarketowych" jest bardzo mizerny. Przeczytaj sobie powyższy post, i na pewno wybierzesz coś odpowiedniego :)
  3. Prumo Display Light https://www.myfonts.com/fonts/dstype/prumo-display/light/ polecam stronę https://www.myfonts.com/WhatTheFont/
  4. andeme

    Moje wizje

    Kolejne logo ode mnie. Tym razem dla sklepu e-bay: [img]https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/df476461815345.5a7adb1bc6b2b.jpg[/img] Link do behance: [url]https://www.behance.net/gallery/61815345/Spitzenpreise-E-bay-shop-Logo[/url]
  5. andeme

    Projekt koszulek

    Rękawy zostaną zapewne przyszyte dopiero po wydrukowaniu, dlatego szablon jest tak rozmieszczony. Musisz zaprojektować wydruk opierając się o wyobraźnię, i przemyśleć które elementy w jakim miejscu łączą się z resztą stroju. Najłatwiej jest projektować wzory tak, żeby nie było zbyt dużo grafiki na łączeniach, ale jeśli masz takie wymaganie od klienta - możesz spróbować wydrukować sobie projekt wraz z szablonem na miękkiej kartce zwykłą drukarką w małej skali, wyciąć go i połączyć w całość.
  6. Tak jeszcze tylko pokrótce opiszę to co zaproponowali koledzy: rysujesz prostokąt (U) -> CTRL + T - > prawy klik - > zniekształć -> łapiesz lewą górną krawędź przytrzymując shift -> przesuwasz lekko w prawo -> enter -> wklejasz zdjęcie -> klikasz między warstwę ze zdjęciem i warstwę z kształtem w panelu "warstwy" przytrzymując alt -> przesuwasz zdjęcie i dostosowujesz do własnych potrzeb (V) Prostszym sposobem było by po prostu zaznaczenie lassem wielokątnym i usunięcie części obrazka, ale zastosowanie clipping mask pozwala na późniejszą edycję i przesuwanie zdjęcia.
  7. andeme

    Reklamy AdWords

    Cześć wszystkim. Mieliście może kiedyś styczność z tworzeniem reklam dla kampanii google'a? Mam pewien problem, pewnie nie jestem pierwszą obobą, która na niego natrafiła, ale odpowiedzi w internecie nie do końca mnie naprowadziły. Chodzi o wagę pliku .gif po zapisaniu. Tworzyłem sobie gifa sposobem photoshop -> adobe premiere. Waga wychodzi bardzo duża, próbowałem optymalizacji otwierając plik jeszcze raz w photoshopie i zapisując go ponownie (co i tak musiałem zrobić, bo nie widziałem opcji "niezapętlania" pliku w premiere). Spróbowałem też kilka stron online, które zapewniły dużą zmianę wagi pliku. Np. z 3 mb do 700 kb. Jednak niestety to nie wystarcza. Waga dla google adwords musi wynosić maksymalnie 150 kb. Kiedy udało mi się skompresować, skrócić, poucinać animacje w pliku .gif do tego rozmiaru baner wygląda mizernie i jest w kiepskiej jakości. Przykład banera: [url]https://media.giphy.com/media/MnlftwgVcym8ZztpiC/giphy.gif [/url] Zoptymalizowany(ma poniżej 150 kb) Macie może pomysł jak zadziałać, żeby móc bardziej poszaleć z animacją? Wiem, że google dopuszcza też możliwość tworzenia banerów w html 5, ale niestety to dla mnie odległy temat. Chyba że faktycznie nie jest to takie trudne i może to będzie lepszym rozwiązaniem?
  8. W pracach z żołnierzem i rycerzem kompozycja jest nie najlepsza, dlatego psuje to odbiór pracy. Szczególnie w pracy z rycerzem. Poczytaj o zasadzie złotego podziału i spirali fibonacciego. Kompozycja w pracy ze szkieletem wygląda lepiej. Pewnie wpływ miał na to fakt, że jest tam trochę mniej elementów. Ogółem, praca ze szkieletem wygląda najlepiej. Nie jest przeładowana, fajny pomysł, kolory, może trochę zbyt zamglone, ale wygląda ok. Puszki nierealistyczne, barierka z przodu za bardzo rozmyta, i ogólnie to raczej powinna być w tym miejscu ostra, a im dalej tym bardziej rozmyta, chyba że decydujemy się na skupienie uwagi na dalszej części pracy, to konsekwentnie musielibyśmy też rozmyć szkielet i elementy obok. Słaba jakość zdjęć. Staraj się szukać stocków w dobrej rozdzielczości. Nie wiem, czy je powiększasz, czy znajdujesz takie, które są w bardzo słabej jakości, ale psuje to mocno odbiór pracy. Typografia. Napisy są zbyt duże i nie najlepiej umiejscowione. Przez nie prace wydają się jeszcze bardziej przeładowane. W pracy z żołnierzem trochę zbyt wiele motion i radial bluru. Jak mówiłem, najładniejsza praca to ta ze szkieletem, starałbym się na Twoim miejscu iść bardziej w tym kierunku.
  9. Wygląda fajnie, ale według mnie niebo jest minimalnie nienaturalne, oraz mgła lekko psuje efekt, bo jest mało realistyczna. Tak dla pewności jeszcze tylko zapytam, to jest fotomanipulacja, tak? Czy dorysowywałeś jakieś elementy?
  10. andeme

    Moje wizje

    Powiem szczerze - na pewno nie czuję się najmocniejszy w brandingu, ale poproszono mnie o mały rebranding dla pewnej strony facebookowej, ponieważ w ciągu kilku tygodniu ruszyć miał konkurs dla młodych grajków hip-hopowych, którzy chcieliby zaistnieć na scenie. Oprócz logotypów strony i konkursu stworzyłem jeszcze kilka innych, pobocznych grafik. Między innymi plakat, obrazek z regulaminem, czy video-intro, które będzie poprzedzało udostępnione przez uczestników konkursu teledyski. Umieściłem wszystko w jednej prezentacji, a krótkie intro można zobaczyć pod linkiem do pracy na behance: https://www.behance.net/gallery/53845721/Rap-w-Polsce-RWP2017-Brand-visualisation [img]https://i.cubeupload.com/OEVhvv.jpg[/img] Dzięki z góry za komentarze :)
  11. andeme

    Przywitam się

    Cześć wszystkim. Trafiłem tu już jakiś czas temu przeglądając google. Dzisiaj postanowiłem wrzucić swoje dwie prace. Jeśli są tu jacyś użytkownicy, którzy pamiętają fora takie jak gfxworld, artifice, lub graphicforart(niestety już dawno nie funkcjonują) - mogę podać swój nick, który na nich używałem, może się znamy ;) Na forach graficznych nie udzielam się od dość długiego czasu, ale trochę brakowało mi tego "klimatu forumowego". Postaram się raz na jakiś czas coś napisać. Cześć :)
  12. andeme

    Andeme - Inne

    Cześć, jako, że jestem nowym użytkownikiem i jest to mój pierwszy post - chciałbym się przywitać. Przygodę z grafiką zacząłem już ponad 10 lat temu(na dawnych, nie działających już forach, pod innym nickiem). Przez ten czas kilka razy przewinął się okres, w którym niewiele praktykowałem obsługę programów graficznych. Myślę jednak, że przyszedł moment w którym chciałbym przeprowadzić akcję wzmożonego działania. Postaram się co jakiś czas wrzucać aktualne projekty na forum. Z powodu braku czasu nie wykonywałem praktycznie wcale "sztuki dla sztuki". Większość rzeczy robiłem bezpośrednio pod druk, lub do wykorzystania w internecie. Przesyłam dwa projekty do oceny. Pierwszy to projekt okładki, oraz płyty: [img]http://i.cubeupload.com/dg7YU0.png[/img] Drugi, projekt bluzy kibicowskiej. Ilustracja z tyłu w stylu, który teraz jest dość popularny w tych kręgach :) Tutaj myślę, że mogłem jeszcze trochę popracować z kolorami i bardziej dokładnym szparowaniem, no ale już poszło. Także zostawiam Wam do oceny: [img]https://i.cubeupload.com/Cr7xeC.jpg[/img] link do behance: https://www.behance.net/gallery/53797023/Ultras-design-Awayday-Sweatshirt
×