Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Kir4
Modelarz 3D

  • Zawartość

    30
  • Wpisów na czacie

    41
  • Punkty grafika

    202(28 miejsce w rankingu)
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3
Poziom 12
28 / 50 EXP

Ostatnia wygrana Kir4 w dniu 10 Sierpień

Użytkownicy przyznają Kir4 punkty reputacji!

Reputacja

46

O Kir4 Wszystkie informacje o użytkowniku

  • Urodziny 05.05.1996

Informacje personalne

  • Imię
    Damian
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Specjalizacja
    Modelowanie

Społeczność

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Włącz
  1. A pozwole sobie wrzucić szkic w 3D, okładki epki którą planuje, jako że to pierwsza moja epa to będzie, to postaram się zrobić na cacy. Póki co przymiarki do kadrów, pomysłów itp. postaram się umieścić kontrowersyjne pictogramy w taki sposób, że dopiero po dokładnym rozejrzeniu się po okładce dostrzerze się jakieś dna albo coś nie wiem jeszcze, pomysłów sporo teraz tylko czas i chęć na wykonanie. Płytka będzie się opierać o paradoks Arystotelesa. Jest to tylko szkic, więc można przymróżyć oko na efekty, kolory itp. bo będzie wszystko poprawnie zrobione, ale jeżeli macie jakieś pomysły do samego konceptu, to będe wdzięczny 😄 Pozdro
  2. Model nie jest mój jak pisałem wyżej, aczkolwiek na bierząco robię retopologię siatki ( korekty ) bo to darmowy model i miał bardzo dużo rzeczy do poprawy 😄 Wymodelowanie takiego auta to kwestia 2-4 dni, no chyba że jeszcze wnętrze to kolejne tyle. Wszystko zależy od referencji jakie możesz uzyskać bo to one są najważniejsze. Rendering wiążę się z Shaderami, światłem, cieniami, globalną iluminacją itp. jest tego sporo. Jest tak wielkie rozgałęzienie, że ciężko oszacować, bo nieraz program się psuje, raz walczysz z shaderami, teksturami, raz ze światłem itp. różnie. Aczkolwiek dziennie na projekt poświęcam po 2 / 4 godziny głównie w czasie wolnym w pracy, bo przyszedł czas żeby podbić lvl i portfolio zrobić na pełnej 🙂 Ogólnie świat 3D uczy też 2D, więc ile byś nie uczył się 3D, tyle przełożysz też na 2D. Uważam że zbliżają się czasy takie, że za niedługo 3D to będzie jeden z najbardziej stabilnych pasji na świecie w świecie grafiki zaraz obok UI. Pozdro 🙂
  3. No nic, pozostało już jedynie otoczenie wciąż zbieram koncepty więc jakby ktoś miał coś fajnego w głowie to zapodawać ;d
  4. Kir4

    UI/UX Labs

    W sumie podoba mnie się to 😄 Estetyka zachowana, kolory ładne, czytelne używałbym, bez zastrzeżeń niewidzę nic co można byłoby tutaj poprawić ;d dobra robota
  5. Przedstawiaj logo w czarnym i białym kolorze. Bo na chwile obecna wszystko zlewa się z Twoja indentyfikacja. Ostatnia praca regress, poznaj warsztat brandingu bo póki co srednio, brak estetyki jak jej poczucia. Font komiczny jest wręcz.
  6. Kir4

    Matay webdesign

    Unikaj lorem ipsum, wypelniaj treść na miare możliwości nawet z innych portali kopiu byle na temat. Jest zbyt ciemni, cienie 5 lat temu stosowalo się o takiej intensywnosci. Poogladaj sobie behance jak i dribbble zobacz co się wyróżnia jakie są tonscje kolorów jakie używają fonty rozmiary i tak dalej. Sporo pracy przed Toba ale warto :)
  7. Przednie lampeczki 🙂
  8. @DamianKrytyka jak najbardziej mile widziana 😄 Lubię konstruktywną opinię, dzięki wielkie! @Adipe Nie od razu Rzym zbudowano ;d Przymierzam się do otoczenia powoli
  9. Walka ze stagnacją #3D #Cinema 4D #Corona Work in progress, to be...
  10. Do zdjęcia jeszcze sporo brakuje 😄 Dopiero zacznę, póki co walczę ze stagnacją więc to co na dzień dziejszy robię to 1/4 tego co siedzi we mnie ;d Ale dziękuje Pany za słowa otuchy, Pozdro i liczę na Wasze Progressy 😄 Jeszcze się pobawie, czekam aktualnie na monitory nowe ponieważ ten co mam siadła kalibracja i kolory na amen i się męczyłem w dziwnych warunkach. Jeszcze muszę zrobić bardziej gumiastą oponę i stonować jej kolor do ciemniejszego bo za dużo światła zgarnia. Pozdro
  11. Kir4

    Moja galeria prac. Cinema 4D

    Widać spore początki, na wstępie znak wodny usuń, albo rób delikatniejszy gdzieś w rogu wystarczy. Co do pracy, ciężko mi to ocenić, po prostu ćwicz i jeszcze raz ćwicz, zrób coś większego wtedy ocenimy, pozdrawiam w
  12. Kir4

    nax i jego różności

    Skup się na samym modelowaniu, bierz najcięższe modele jakie widzisz i rób je ( tam gdzie jest najwięcej uwypukleń, wcięć, dziur itp), jak już do perfekcji opanujesz modelowanie, to reszta już pójdzie z góry. Bo jak pomieszaszs wszystko, to będzie Ci się ciężko połapać i końcowo w niczym dobry nie będziesz. Nauka materiałów w tym nody, oświetlenie, animacje, postprodukcja, tego jest naprawdę dużo i łatwiej będzie Ci harmonię zachować, sam najpierw zacząłem modelować, dzisiaj tylko szlifuje i raczej nie ma rzeczy której bym nie zrobił a dzisiaj z tego żyje, bez studiów po gimnazjum :D Jak sprawia Ci większą frajdę oświetlenie, materiały itp. to możesz od razu przeskoczyć do tego etapu, bo nie wszędzie jest wymagane modelowanie, bo często się zdarza że dostajesz już pliki, no chyba że czysto hobbystycznie podchodzisz do tematu to luz, choć sam też tak miałem na początku
  13. W końcu po wyczerpującej reklamie, zacząlem dłubać speedart kolejny samochód JEST NIE MÓJ! Kwestia ćwiczenia materiałów, oświetlenia itp. kwestia podbijanie skillsów w jak najszybszym tempie :) Reklame za jakiś czas udostępnię jak dostanę zezwolenie od klienta, aktualnie powinna lecieć na TVN/ POLSACIE i innych tv 8 sekundowa reklama Boscha ( samochód jedzie w stronę kamery od frontu ( nie mylić reklamy wjeżdżającej do serwisu ( to stara moja reklama ) ) Miłego paczenia, a co do Bentleya to być może uda się coś potężnego pozdro :D
×