Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

MasterGVPL
Użytkownik

  • Zawartość

    14
  • Wpisów na czacie

    4
  • Punkty grafika

    0(1546 miejsce w rankingu)
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Poziom 2
4 / 5 EXP

Reputacja

0

Informacje personalne

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Specjalizacja
    Webdesign

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Włącz
  1. Witam. Przybywam z problemem. Na wstępie jeśli zły dział czy forum to dajcie znać. A więc tak... Aktualnie miałem zamiar zacząć bawić sie w muzyke na yt tak z nudów. Kolejka mi skleił seta. Po czym miałem stworzyc do niego equalizer/waveform czy jak to sie tam zwie. Więc stworzyłem, wrzuciłem na test piosenke 3,5minuty. Pobrałem kodeka *QuickTime* po czym wybieram h.264, zaznaczam wyjscie audio. Wszystko fajnie. Klikam render po wcześniejszym wybraniu miejsca do zapisu. Zaczyna sie, wskakuje pierwsza klatka... druga... i stop... po czym czekam z 5minut, wskakuje 3 klatka. I wyskakuje ze renderowac bedzie się 74h... Gdzie to jest tylko 3,5minuty a gdzie dopiero set 25minut... Dałem mu 6gb, ustawiłem 720p nie 1080... i dalej 74h... Pomoże mi ktos z tym? Jakaś głupia rzecz, która może trzeba włączyć czy co... czy ja jestem kompletnym debilem. Może inny program. Dodam podpowiedź że MediaEncoder odpada nie posiadam win10, a niestety próba zainstalowania triala na zobaczenie, jest nie mozliwa. :CCC Podrzućcie jakiś pomysł :c bo mi ręce juz opadły Pisane na szybko prosze nie czepiac sie błedów :p
  2. Witam cieplutko 😛 Przybywam z takim pytaniem, co potrzebuje, do stworzenia wzoru okleiny na samochód. Prócz oczywiście wzoru który chciałbym nałożyć. Co potrzebuje, w jakim programie najlepiej to wykonać. Trochę w tym zielonkawy jestem Pytanie takie dla siebie, chciałbym spróbować :ppppp
  3. Nadal aktualne?? :ppp
  4. A coś prócz cupsell? Mam z nimi niezbyt ciekawe relacje, ogółem niezbyt kręci mnie ta strona.
  5. Tak tak to znów ja XDD Teraz do sedna Czy ktoś jakąś stronę gdzie mogę sprzedawać swoje własne koszulki itp itd. *podobna do megakoszulki* itd. Tyle ze strona posiadała by fullprint. Ktoś sie orientuje?
  6. Tak tak, ja wiem... Ze oczekiwać milionów nie mogę, ale zawsze parę złoty by wpadło... No i oczywiście zależało by od jakości również projektu xd
  7. Witam, pojawiam się tutaj z takim pytaniem. Ma ktoś jakiś pomysł, na to jak mogę wykorzystać własne wzory na bluzy/koszulki itd... Cupsell odpada, na bluzach obszar dla wzoru 30cm na ileś tam, jedna bluza tylko fullprint jeszcze do tego brzydka a cena kosmiczna xdd. Także może macie jakiś pomysł co mógłbym z tym zrobić żeby trochę zarobić ^^ chociaż jakieś małe %
  8. MasterGVPL

    Jak to zrobić :p

    Witam, przybywam oto z takim pytaniem, jak nałożyć własne grafiki w tak dobry sposób jak tutaj, żeby to wyglądało jak prawdziwy nadruk na bluzie... https://imageshack.us/i/pmiN3hwWj
  9. MasterGVPL

    Emotikony

    Robiłem na szybko, bo zaraz jadę i nie miałem czasu zbytnio... Wrócę to spróbuję jeszczee raz
  10. MasterGVPL

    Emotikony

    Tu masz moje :P https://imgur.com/a/sqoqz
  11. MasterGVPL

    Emotikony

    Jeśli nadal aktualne, to dziś ci postaram się to zrobić ;)
  12. Tak jak w temacie... Jakim sposobem tworzy się takie "obrazy" ... Widziałem już nie raz takie prace , i sam chciałbym coś takiego tworzyć oczywiście wiem że doświadczenie i umiejętności trzeba mieć... Ale na samym początku muszę wg dowiedzieć się jak takie coś się tworzy :/ https://shimhaq98.deviantart.com/art/Elder-Prince-Lorian-726832124 Pozdrawiam ^^ :blueheart:
  13. Witam odrazu z góry, jeśli zły dział to proszę o przeniesienie A teraz do rzeczy, stworzyłem parę projektów bluz, własnych pomysł, i właśnie ręcznie robionych, i teraz głowie się gdzie bym mógł go sprzedawać, i tutaj pojawia się problem ponieważ na cupsell, tworzenie własnej bluzy obejmuje tylko klatkę piersiowa... A moje projekty obejmują rękawy, kaptur i ogółem prawie całą bluzę... Dlatego zwracam się do was... Co dalej? :lol:
×