Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

tanuki
Moderator

  • Zawartość

    71
  • Wpisów na czacie

    17
  • Punkty grafika

    0(5665 miejsce w rankingu)
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2
Poziom 7
8 / 25 EXP

Ostatnia wygrana tanuki w dniu 19 Lipiec

Użytkownicy przyznają tanuki punkty reputacji!

Reputacja

37

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Włącz
  1. tanuki

    UI/UX Pilej

    No te nowe wersje kolorystyczne bardzo mi sie podobaja. Jest o 100% lepiej. Co do tych ekranów tego playera: Pogrubione There i Account wyglądają dziwacznie jako pogrubione elementy, chociaż ten błękitny jest trochę przesadzony w moim odczuciu, chyba jest za mocny odcień, bo te ikonki wyglądają koszmarnie, w sensie, że nijak mają się do pól wpisywania, no po prostu kontrastem za bardzo odbiegają i powodują konfundacje, takie jest moje odczucie. Jednak już w buttonie log in czy register, już wygląda to znacznie lepiej, bo kontrast i kolor aż tak bardzo nie odbiegają od siebie.
  2. tanuki

    UI/UX Pilej

    Ta aplikacja z jedzeniem nawet przyjemna, kontrast też jest okej. Ale ten kalkulator okropny.
  3. tanuki

    UX/UI Artur

    Za małe :x I słaby jest cały interfejs. Małe elementy, które są za małe pod względem ux. Np w ekranie gry masz popularne duże elementy, a wszystkie to już malutkie są z bardzo małymi przerwami, no ciężko kliknąć np w lola nie klikając fortnite czy fifa. Poprzedni interfejs wyszedł Ci w miare dobrze, ale ten, to dałeś naprawdę czadu. Inna rzecz, która jest słaba, to w ekranie profilu ten długi paragraf, i to jeszcze dosyć małym rozmiarem fonta, bardzo to brzydko wygląda, praktycznie tam sie nie da nic przeczytać z tego no i jest za długi akapit/paragraf. W zakładce na żywo już np zrobiłeś normalnie elementy duże, jakie powinny być normalnie w aplikacji. W tym pasku narzędzi (górnym) elementy ui są zbyt małe, tak samo jak w przypadku elementów ekranu gry. Oceniam po jakości pracy którą dodałeś tłumacząc że mogę przybliżyć sobie, ale to i tak nie pomaga.
  4. tanuki

    Galeria herwaldi

    Przyjemna praca, jednak to długie pole tekstu pod nagłówkiem Włókniny ścienne jest za długi, strasznie czyta się taki blok tekstu, nie jest to dobre dla ux pod względem dostępności i użyteczności.
  5. tanuki

    UX/UI Artur

    Nie da się ocenić pracy z mockupa, nie jestem w stanie zobaczyć detali pracy, jedynie co mogę powiedzieć aktualnie na ten temat, to to, że praca jest słaba, nie popisałeś się niczym, ciekawym. Praca pod względem ux też jest słaba.
  6. tanuki

    UI by LetroDesign

    Cześć, polecam się wziąść za naukę o kolorach, kontraście, kompozycji, hierarchi wizualnej, architektury informacji jeśli chcesz się bawić w ux/ui lub tylko ui. Na wstępie mogę powiedzieć, że jest bardzo słaby kontrast kolorów w polach wpisywania tekstu. Brzydkie ikonki. Nic ciekawego, nudno.
  7. Błąd masz w kodzie, prawdopodobnie źle napisany markup, ponieważ masz poziomy scrollbar. Rooms from 200$, powinno być $200. W sekcji CHECK-IN / CHECK-OUT HOURS 3 ostatnie karty, te na dole mają różne wysokości.
  8. tanuki

    Filip - WEBDESIGN

    Projekty ciekawe i ładne, ale martwi mnie to, że nie ma w nich jakiejś informacji, nic te projekty nie przedstawiają. Lorem ipsum możesz sobie w makiecie użyć chociaż też nie zawsze, żeby zobaczyć jak tekst może wyglądać danym fontem. Fajnie jest zobaczyć jakiś tekst, który przedstawia to o czym jest strona. http://uxkwadrat.pl/krotko-o-lorem-ipsum/ Również ten pan dobrze tłumaczy https://wojtekkutyla.pl/lorem-ipsum-prototypowanie-ux/
  9. tanuki

    Filip - WEBDESIGN

    Prosisz o ocenę a dajesz mockup gdzie nic nie widać, lanie się kłania. W chwili obecnej mogę się przyczepić do wersji responsywnej, wygląda ona, no jak nie mobilna wersja strony.
  10. tanuki

    UI/UX Liska

    Spoko rozumiem, tylko, że jak tworzysz projekt lub produkt, to musisz pamiętać, żeby projektować go z głową, z tego względu, że użyteczność i dostępność jest ważna bardzo jeżeli chodzi o user experience, bo co z tego, że są ludzie, którzy lepiej widzą jakiś kolor czy odcień jak nie ma dobrego kontrastu. Również musisz projektować w taki sposób, żeby ludzie ze słabszym wzrokiem lub osoba, która ma problemy z kolorami mogła używać twojej aplikacji. Twoja praca wizualnie jest spoko, ale pod kątem user experience już nie bardzo.
  11. tanuki

    UI/UX Liska

    Mam trzy monitory, jeden do grania z bardzo przyciemnionymi kontrastami, jeden zwykły monitor do oglądania i telewizor. Wszyscy startujący ui designerzy mają problem z kontrastem i kolorami. Ten szary na białym nie wygląda dobrze, jest ciężko coś przeczytać nawet na tym monitorze do grania. Również powinniście się nauczyć, że lorem ipsum używa się tylko do makiet i próbnych skeczy. Ten interfejs co przedstawiłeś nic nie przedstawia, nie zawiera żadnej informacji o tym ekranie lub usługach, opcjach dostępnych po zalogowaniu lub zarejestrowaniu.
  12. tanuki

    Webdesign damsona

    Świetna praca, jedynie przyczepie się do niezbyt widocznego hovera/active state w nawigacji, również te linki pod Ważne linki w stopce, chodzi o pogrubiony tekst, nie są super fajne do przeczytania.
  13. tanuki

    xfajter Sygnaturki

    Hejtu nie będzie, ale te teksty po prawej ciężko się czyta.
×