Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Sven1789
Użytkownik

  • Zawartość

    62
  • Punkty grafika

    35(167 miejsce w rankingu)
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4
Poziom 8
3 / 25 EXP

Ostatnia wygrana Sven1789 w dniu 17 Styczeń

Użytkownicy przyznają Sven1789 punkty reputacji!

Reputacja

31

Ostatnie wizyty 442 wyświetleń profilu

  1. @tanuki No ale od tego jest chyba to forum? Widac, ze chlopak sie uczy i po prostu szuka pomocy no a chyba jest na forum graficznym, wiec nie wiem w czym widzisz tu problem skoro to jest szukanie odpowiedzi w internecie. Najwidoczniej nie wie jak to sie nazywa, wiec szuka pomocy tutaj.
  2. Tak ogolnie to wzystko rzuca sie w oczy tylko nie ten tekst ktory jest najwazniejszy. Ten czerwony to powinien byc akcent ktory przyciaga oko, a tutaj jest po prostu wszedzie i wszystko sie stapia razem.
  3. No niestety te pixelowe dodatki po prawo rzucaja sie w oczy lekko.
  4. Wez pan go wrzuc na czarna liste, widac, ze olal temat.
  5. Sven1789

    UI/UX by Dawid

    ktos ci chyba prace ukradl, chyba, ze to jakis ui kit? https://dribbble.com/shots/10804786-Juice-App-Ui
  6. Sven1789

    Logo na koszulki

    Brak wzoru i troche mi tu śmierdzi.
  7. Sven1789

    Projekt szuka UX'owca

    nie ten dział
  8. Pan Slawek to chyba do Sandomierza na wakacje pojechał
  9. @lukaszmikolajczyk jest i poniedziałek i dalej nic
  10. @slavvek_p decyzja?
  11. Sven1789

    Tablet Grafizny

    @duoshao Napisano 9 Listopad 2017, ale zes temat odkopal xd
  12. Sven1789

    Problem z Photoshop

    w lewym gornym rogu masz odznaczone - 'auto zaznaczanie' zaznacz to ponownie i po prawej zamiast 'grupa' zmien na 'warstwa'
  13. Sven1789

    Pytanko

    moze wyjechal, na forum ostatnio bylo 13/02
×