Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

MadnesS.!
Użytkownik

  • Zawartość

    12
  • Punkty grafika

    0(1500 miejsce w rankingu)
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Poziom 2
2 / 5 EXP

Reputacja

0

O MadnesS.! Wszystkie informacje o użytkowniku

  • Urodziny 1995.02.03
  1. [img]http://orig08.deviantart.net/1236/f/2016/155/c/9/girlc4dsig_by_sebartgz-da4z7bu.png[/img] to nie działa za dobrze, niestety ale 2 c4d + tło + render i parę plam miękkiego pędzla nie zrobią roboty, myślę że za szybko skończyłeś tą prace, mogłeś jeszcze sie z nią troszkę pobawić. [img]http://orig14.deviantart.net/fe1b/f/2016/156/3/5/2faces_by_sebartgz-da53nph.png[/img] dobrze, że jesteś zadowolony, bo jest z czego, praca jest fajna, dynamiczna, ma fajny podział na te 2 oblicza, dobrze się na nią patrzy, naprawdę dobra robota.
  2. sygnet jak dla mnie za duży w stosunku do tekstu, zwłaszcza że ma on być również częścią nazwy, na pierwszy rzut oka nie działa to. Font jest zbyt kanciasty i twardy w stosunku do sygnetu, kolory też zostawiają sporo do życzenia- użyłeś mocnego czerwonego, pomarańczowego i niebieskiego, więc dlaczego ta zieleń wygląda jakby miała umrzeć? Do kolorów polecam [url=https://color.adobe.com/pl/create/color-wheel/]https://color.adobe.com/pl/create/color-wheel/[/url]
  3. [img]http://orig02.deviantart.net/7e9f/f/2016/154/3/2/abstractguy_by_sebartgz-da4u6o7.png[/img] ciekawe ciekawe, ale ten cień pod huikiem mi sie nie podoba no i te ciapki z farby miejscami są nieładne
  4. MadnesS.!

    ;)

    [img]http://img.burning-brushes.pl/images/tag1.png[/img] bardzo tu smutno, słabo też ze spójnością, nie ma za bardzo na czym zawiesić oka, żadnego światła, żadnych kolorów, tag nie dokończony. [img]http://img.burning-brushes.pl/images/tag2quq.png[/img] znowu nudno kolorystycznie, do tego za dużo ekspozycji chyba, przez co praca jest mdła, miejscami przepalona. [img]http://img.burning-brushes.pl/images/smudgetag1.png[/img] najlepsza z tej partii, ale też szału nie ma, smuż który ma za zadanie wtopić postać nie wygląda za dobrze, zwłaszcza na włosach i rękach, niebieskie światło nie ma uzasadnienia w tle, w tej też troche za dużo ekspozycji. Ogólnie staraj się bawić kolorami, światłem, żeby prace nie były nudne, ekspozycje też stosuj z wyczuciem, a przy smużeniu zwracaj uwagę na detale, które potrafia zniszczyć całą prace
  5. MadnesS.!

    Smudge collab

    [img]http://imgie.pl/uploads/146477497799661.png[/img] tak na szybko
  6. MadnesS.!

    Tapety Lopeza?

    przejrzałem Twoją galerię i wybrałem swojego faworyta, chodzi o prace z "gladiatorem" jest pomysłowa, wygląda fajnie, jest w niej dynamika, opanowany chaos, dobrze się na nią patrzy, można wybaczyć odstający hełm. Reszta prac jest taka... dość powtarzalna, w większości nie są brzydkie, ale nie ma w nich niczego wyjątkowego.
  7. 2 pierwsze za blade, ostatnia z za mocnym kontrastem, postać słabej jakości, cień nie do końca w tą strone, na napis mogłeś znaleźć lepszego fonta i lepsze miejsce, albo całkowicie z niego zrezygnować, z tytułem najwięcej wspólnego ma ta pierwsza, jest delikatna, można jako tako pomyśleć że to niebo, ostatnia to raczej czyściec, albo piekło Baw się dalej, czekam na więcej
  8. MadnesS.!

    In my mind's eyes.

    Na wielu zdjęciach mamy straszne szumy, dużo też jest takich, gdzie focus, nie jest do końca tam gdzie powinien być. Zdjęcia typu makro, z dużym zoomem mają straszną jakość. Staraj się nie robić zdjęć przypadkowo, byle by były, zawsze zwróć uwagę na miejsce w którym jesteś, na coś, do czego można się odnieść. Próbuj czasem nie dopowiadać, zmuszać oglądającego do zatrzymania się na chwile przy danym zdjęciu, wtedy zdecydowanie będzie lepiej.
  9. MadnesS.!

    Mojee

    hmhmhm, szału nie ma, po pierwsze, to o czym wspomniał damson, wyrównanie, po drugie, moim zdaniem kolorystyka jest bardzo depresyjna, jeżeli decydujesz sie na ciemne barwy, dobrze jest to przełamać jakimś mocniejszym kolorowym akcentem (oczywiście z umiarem żeby nie robić choinki) Popracuj też nad rozmieszczeniem poszczególnych elementów, mam wrażenie że wszystko jest tu dość przypadkowe, chodzi mi tu o odległości miedzy elementami, nie o sam układ strony. Gradienty które tu zastosowałeś, może były by fajne, ale jakieś 10 lat temu, to samo ze strzałkami i buttonem Deposit Items. Ogólnie to czekam na coś lepszego, powodzenia!
  10. MadnesS.!

    Webdesign damsona

    ZBL naprawdę dobry projekt, fajnie się patrzy, przemyślany, dobrze wykonany. Nie ma się do czego przyczepić, praca poprostu ładna i musi sie podobać.
  11. [img]http://orig09.deviantart.net/17dd/f/2016/145/2/b/denzel_by_sebartgz-da3qo4v.png[/img] w tej wszystko działa, patrzy się na nią miło, nic nie razi, nic nie psuje oglądania, jest fajna. [img]http://orig15.deviantart.net/7e8d/f/2016/152/d/a/genji_by_sebartgz-da4lacb.png[/img] tu mamy przeciwieństwo, niestety nie patrzy się na nią dobrze, wszystko odstaje, rozmywa się, nie komponuje, nie nie nie, nie w tą stronę Sebix
  12. MadnesS.!

    Sygnatury by Avenue

    zgadzam sie z Krasnalem, z nowej partii najlepsza [img]http://i.imgur.com/CTA5GNz.png[/img] smuż sam w sobie wygląda sympatycznie, ale światło jest źle ustawione, chodzi mi tu o to oświetlające ramie, światło pada na ramie, ale na twarzy z dołu jest cień, troszkę mnie to razi. do tego sama głowa trochę odstaje. druga praca jest moim zdaniem najgorsza. render niewidoczny, równie dobrze mogło by go nie być, smudge też średnio sie w niej prezentuje. ostatnia to taki kompromis pomiędzy pierwszą, a drugą, jednak znowu to światło, troszkę nie działa tak jak powinno.
×