Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

lupus
Użytkownik

  • Zawartość

    14
  • Punkty grafika

    0(7030 miejsce w rankingu)
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Poziom 3
3 / 10 EXP

Reputacja

4

Informacje personalne

  • Specjalizacja
    -

Ostatnie wizyty 250 wyświetleń profilu

  1. lupus

    Digit@l

    #4 Typo: Neue Haas Grotesk Retina: https://i.imgur.com/BnpWZnD.png https://i.imgur.com/O9BvVnw.png Animacja HD: https://i.imgur.com/rj8ODbP.gif
  2. lupus

    Digit@l

    #3 Typo: Neue Haas Unica Kolor: B&W, Grey: 80, 65 Dark: Retina: https://i.imgur.com/DFcmkrN.png https://i.imgur.com/GchQIle.png Animacja HD: https://i.imgur.com/trrimje.gif Inspiracja: https://www.artic.edu/artworks/8991/improvisation-no-30-cannons
  3. Jeśli miałbym wybierać proponowałbym dwójkę, ponieważ jest najbardziej spójna wizualnie i koncepcyjnie. Resztę propozycji pominę. Ta chmura jest w wektorze? Sama to namalowałaś? Trochę wygląda jak grafika pobrana z freepika. Wolałbym zobaczyć znak w wersji wertykalnej, ponieważ biorąc pod uwagę szerokość logo, taki będzie bardziej responsywny i powinien być używany jako główny, a uzupełnieniem może być logo w wersji horyzontalnej przy eksploatacji na niektórych nośnikach np. długopisie. Krój pisma (Perpetua?) to dobre dopełnienie, chociaż popracowałbym nad skalą i oparł o konkretny grid, linia separująca claim – niepotrzebna. Na Twoim miejscu zacząłbym od początku. Styl kroju pisma jaki obrałaś jest ostatnio bardzo popularny i ciężko nadać marce odpowiedni charakter. Szkoda, że nie przedstawiłaś zupełnie założeń względem projektu, tylko rzuciłaś propozycjami bez żadnego zarysu. Nadanie kierunku kreatywnego i założeń jest kluczowe(choć często bagatelizowane) przy jakimkolwiek projekcie. To duży błąd. Tak, wiem, każdy z nas to lubi – odpalasz program i działasz. Niesie to za sobą ryzyko bezproduktywnego szukania ideału, który często jako niesprecyzowana idea – istnieje jedynie w naszej głowie. Skup się nad wewnętrznymi, podstawowymi założeniami pozycjonowania marki nad którymi masz kontrolę: wizja – ustal zwięźle jak chcesz sprawić, żeby nasz szary świat był lepszy, co chcesz sobą wnieść misja – czyli założenia jak spełnić to co ustaliłaś w wizji wartości marki – czyli jakie najważniejsze wartości uznajesz np. uczciwość, kreatywność, precyzja, uprzejmość(proponuje nie więcej niż 5) osobowość – jaką osobą jesteś? ustal wg. siebie, spytaj innych, porównaj i zapisz styl – proponuje 5 wartości ideały znaku – można wyznaczyć kilka wraz z anty–ideałami, jak znak powinien wyglądać oraz jak na pewno nie powinien Dobrze jest również zastanowić się nad unikalną wartością sprzedaży(unique value proposition), znajdziesz w necie o co chodzi. Zamiast brodzić we mgle pozwoli Ci to skupić się na jasno sprecyzowanych założeniach. Po ustaleniu założeń(wyżej wymienionych) można przejść do wyznaczania kierunku artystycznego, tworzeniu koncepcji, budowania moodboardów itp. Podsumowując: Wyznacz wytyczne, które pozwolą ci lepiej sprecyzować formę. Zaprezentowane koncepcje ciężko będzie przenieść na wszystkie pola eksploatacji, dodatkowo stanowią zbyt słaby potencjał by uciągnąć wyróżniającą się markę, więc na Twoim miejscu zacząłbym jeszcze raz. Żeby lepiej oddać to o czym piszę, na szybko, stworzyłem dla Ciebie koncepcję, która lepiej spełnia założenia poprawnego logo wraz z próbkami kierunku artystycznego, chociaż walidacja tego czy znak jest dobry czy nie, powinna być rozpatrywana o założenia ustalone w kierunku kreatywnym projektu. Nawet użyty przeze mnie zmodyfikowany krój pisma Banshee w logotypie jest bardziej wyrazisty i charakterny, szukaj czegoś bardziej unikalnego bo zginiesz w odmętach bezpłciowych identyfikacji wizualnych jakich pełno na rynku. Faktycznie się rozwijasz, jednak popełniasz jeszcze standardowe błędy w projektowaniu graficznym. Uważam, że nie trzeba przeczytać tysiąc książek, wystarczy wybrać kilka publikacji, które oddają największą wartość i dobrze je przestudiować. Polecam: Designing Brand Identity – Alina Wheeler Signs and Symbols, Their Design and Meaning – Adrian Frutiger Grid systems in graphic design – Josef Muller-Brockmann The Brand Gap – Marty Neumeier Principles of Two-Dimensional Design - Wucius Wong dla inspiracji polecam też: Trademarks and Symbols – Yasaburo Kuwayama Pozdrawiam, mam nadzieję, że coś z tego wyciągniesz. lepsza jakość prezentacji: https://we.tl/t-eQBmDZBSH7
  4. lupus

    Pilej foto

    To bardzo ciekawe... czyli temat jest od czego? Jeśli nie chcesz, żeby ktoś się odwołał do tego co umieszczasz to równie dobrze możesz stworzyć na dysku folder i tam katalogować foty. Dziwne masz podejście, jeśli najbardziej pożądana jest dla ciebie obojętność użytkowników tego forum.
  5. lupus

    Pilej foto

    dwudziestka ma klimat, podoba mi się rozłożenie perspektywy, proponuje dla ćwiczenia, żebyś czasem wrzucił fotę przed i po retuszu @PatrycjaPe zmniejszyła temperaturę, ja ją podkręciłem 😉 przed/po https://imgur.com/a/V3iwBVv
  6. lupus

    logos + typos

    Jestem ciekawy co rozumiesz pod enigmatycznym stwierdzeniem "wymuszone", więc jeśli znajdziesz wolną chwilę to zachęcam do rozwinięcia tego stwierdzenia Przypadek? nie sądzę 🙂 choć samo skojarzenie jest mgliste, dyskretne. Moja odpowiedź na zadanie pytania czy w połączeniu liter jest koparka: Niby nie... ale... w sumie... to tak. Zgadzam się, przy typografii przestałem dłubać gdy skończył mi się czas, nie byłem zadowolony, Teraz chwilę posiedziałem. Z fontem ITC Avant Garde Gothic medium jest większy potencjał, musiałbym zobaczyć jak logo pracuje na różnych nośnikach, w różnych rozmiarach, uszlachetnieniu itp. żeby podjąć jakąś konkretniejszą decyzję. wrzucam do podglądu
  7. lupus

    Digit@l

    #2 Typo: Proxima Nova Kolor: 2286C + 2285C, Bright Red C + 171C, B&W Retina: https://i.imgur.com/8aGTQ0T.png https://i.imgur.com/ixMNslK.png Animacja HD: https://i.imgur.com/lr0mgKK.gif
  8. lupus

    Digit@l

    Cel: Zazwyczaj przeprowadzam projekty wymagające dużego nakładu czasu, więc postanowiłem w wolnej chwili przygotować szybkie koncepcje, oparte o rzeczy które jakoś mnie w danej chwili zainspirują. Projekty nastawione na web, choć nie wykluczam innych. Zamierzam unikać realizacji widoków strony głównej. Prace udostępniam, pomoże mi to dokończyć wyzwanie oraz mam nadzieje zainspiruje innych. Krytyka mile widziana. Zamierzam dobić do dwudziestu prac. Ograniczenia: Czasowe: maksymalnie 3 godziny 30 minut na przygotowanie koncepcji oraz 30 minut na animację koncepcji. Kolor: uzależniony od przeznaczenia Paleta Pantone, wersja wyjściowa PANTONE+ Solid Coated v2 dla oparcia koncepcji bardziej pod wykorzystanie marki. Koncepcje nastawione na użytek cyfrowy będę opierał na palecie web safe https://websafecolors.info Typografia: własny zbiór + adobe fonts #1 Temat: prezentacja najważniejszych postaci prądów filozoficznych Typo: Helvetica Neue Kolor: FF0000, 0000FF + B&W Retina: https://i.imgur.com/fF6aeWV.png Animacja HD: https://i.imgur.com/p1tqx0U.gif
  9. Wyzwanie na zaprojektowanie logo firmy. Zamierzam dobić do dwudziestu prac. Ograniczenia: Tło kreatywne: szczątkowy brief z działu zleceń Czasowe: maksymalnie 45 minut na rozwinięcie koncepcji oraz 15 minut na dobór koloru. Kolor: paleta Pantone, wersja wyjściowa PANTONE+ Solid Coated v2 Typografia: własny zbiór płatnych fontów z licencją do użytku komercyjnego #1 Tematyka: Obróbka skrawaniem https://grafinity.pl/temat/7473-logo-dla-firmy-hk-tech-baner-i-wizytówki/?tab=comments#comment-43277 Krój pisma w logotypie: Bison #2 Branża: Elektryka, energetyka, projektowanie, usługi techniczne jak doradztwo, nadzór https://grafinity.pl/temat/7474-logo-dla-firmy-elektrycznoenergetycznej/?tab=comments#comment-43280 Krój pisma w logotypie: TT Commons #3 Tematyka: Roboty ziemne, usługi koparką, transport kruszywa https://grafinity.pl/temat/7431-logo-firmy-jumikar/?tab=comments#comment-43281 Krój pisma w logotypie: Codec Cold Logo #4 Tematyka: Hosting zdjęć https://grafinity.pl/temat/7449-logo-dla-hostingu-zdjęć-nfhost/?tab=comments#comment-43285 Krój pisma w logotypie: Config
  10. lupus

    Logo firmy JUMIKAR

×