Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'praca' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Galeria prac
    • Webdesign
    • Identyfikacja wizualna
    • Rysunki i fotomanipulacje
    • Fotografia
    • DTP
    • 3D
    • Grafika forumowa
    • Tapety
    • Inne
  • Poradniki i pytania
    • Zadaj pytanie
    • Teoria
    • Praktyka
    • Pliki do pobrania
  • Zlecenia i oferty
    • Zlecenia+
    • Zlecenia
    • Oferty sprzedaży i grafików
    • Oferty pracy
  • Tworzenie stron www
    • Zagadnienia webmasterskie
    • Hostingi i domeny
    • Pokaż swoją stronę internetową
  • Forum Grafinity.pl
    • Ogłoszenia
    • CZARNA LISTA - Oszustwa i plagiaty
  • Pozostałe
    • Rozmowy
    • Archiwum

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Imię


Lokalizacja


Specjalizacja


Strona WWW


Facebook


Behance


Dribbble


DeviantArt

Znaleziono 8 wyników

  1. Cześć! To mój pierwszy post tutaj. Piszę do Was, bo mam dość ciekawy temat dla Was. Zastanawiam się jakie będą Wasze reakcje i opinie :) Z pewnością wielu z Was słyszało lub doświadczyło współpracy z Klientem - gdzie zlecenie lub kilka zleceń było wykonywane na miejscu u klienta. Na wstępie dodam tylko (dla zobrazowania przykładu z Klientem), że jestem właścicielem agencji kreatywnej i jako 1 osoba oferuję podstawowe usługi takie jak: - Projektowanie elementów identyfikacji wizualnej - Przygotowanie i produkcja reklam ATL i BTL - Przygotowanie materiałów reklamowych do druku DTP - Tworzenie stron i sklepów www - E-marketing (obsługa social media, kampanie google adwords, pozycjonowanie stron www, optymalizacja stron www, newsletter) - Fotografia produktowa Opowiem Wam sytuację z Klientem na moim przykładzie: Lista zadań jak i wynagrodzenie ustalone było z góry. Z czasem lista tych zadań systematycznie się rozwinęła, a wynagrodzenie nadal było to samo. Przy każdej rozmowie z klientem o konieczności zwiększenia wynagrodzenia w związku z powiększeniem się liczby powierzonych zadań, otrzymujesz odpowiedzi typu: "Wynajmuję Twój czas, to Ty masz problem jak sobie go zorganizować, aby podołać ze wszystkim" - oczywiście forma wynagrodzenia na podstawie FV. Wspomnę tylko, że praca wykonywana jest w pełnym wymiarze czasu - jak na pełnym etacie (czyli 8h dziennie od poniedziałku do piątku). Do Klienta nie trafia, że coś może wymagać więcej czasu, aby osiągnąć cel. Czasem trzeba rzucić wszystko inne, żeby coś zrobić do końca i miało "ręce i nogi". Do tego jeszcze pojawiły się jeszcze spekulacje ze strony Klienta: "Ja nie wiem co Ty robisz siedząc przy tym komputerze, nikt Cię nie sprawdza tak na prawdę". Skąd takie sytuacje się biorą? Tym bardziej, gdy na początku współpracy jednym z głównych założeń było, że dostaję wolną rękę w działaniu, osiągnięciu zamierzonego celu. Mając własną firmę, oferujesz usługi na najwyższym poziomie, nie stać mnie na zlewanie Klienta i nic nie robienie. Tym bardziej, że efekty mojej pracy, którą robię u Klienta są jak na wyciągnięcie ręki. Kompletnie tego nie rozumiem. Czy Wy mieliście podobnie? Na początku jest super, sympatycznie, pełne zaufanie, a później Klient zaczyna cię traktować jak niewolnika, który będzie robić dla niego coraz więcej za te same pieniądze.... Pracuję tak u Klienta blisko półtora roku i od tamtego czasu prowadzę statystyki - jak firma i sprzedaż rozwinęła się od momentu jak się pojawiłem. Co pewien czas organizuję spotkanie i przedstawiam im słupki, wykresy i sprawozdania - efekty, które też czują po kieszeni - firma więcej zarabia. Pomimo wdrażanych działań każdy traktuje mnie jako zwyczajnego grafika (nie tylko w tej konkretnej firmie u Klienta). No, ale każdy sobie myśli "Jakim cudem grafik ma za zadanie rozwijać sprzedaż w sektorze e-commerce?" - a no właśnie. Kolejna „lista życzeń”: Na początku była mowa o robieniu zdjęć produktowych, ciągłą opiekę nad sklepem internetowym jak i monitorowanie wystawianych aukcji na allegro i od czasu do czasu wrzucić coś na Facebook'a. Z czasem pojawiła się potrzeba ze strony właścicieli firmy, aby podnieść e-sprzedaż na sklepie internetowym i allegro. A w międzyczasie samodzielne opracowywanie cen produktów, unikatowe opisy oraz ciągłej integracji sklepu i aukcji allegro z programem ERP. Następnie przyszedł czas na rozwinięcie Facebook'a, dodawanie coraz więcej postów promujących sklep internetowy firmy - ciekawe treści połączone z niebanalną grafiką ukazującą produkty firmy. Następnie pojawił się problem z działem sprzedaży, który nie potrafił sobie poradzić z ilością zamówień – nadal tak jest. Zasugerowałem właścicielowi, aby zorganizować szkolenie dla tych osób, bo często były sytuacje, kiedy to mnie dawali do słuchawki jak dzwonił Klient, czy nawet w sytuacjach kiedy reklamację trzeba było rozpatrzeć. Zawsze było „bo Ty ładnie mówisz i piszesz”. Ciekawy przypadek prawda? A ostatnio z braku możliwości rozwoju sklepu internetowego o nowe moduły i funkcje (dedykowany CMS stworzony przez jakąś firmę, która umożliwia rozbudowanie sklepu tylko przez ich ingerencję) pojawiła się myśl, abym to ja stworzył sklep internetowy na innej platformie - na końcu wykonując szkolenie dla całego personelu, by w przyszłości mógł ktoś po mnie przejąć jego rozwój itp. Pewne działania zostały przeze mnie zasugerowane z myślą, że Klient zauważając to, podejmie oczywiste negocjacje co do wynagrodzenia w ramach dalszych "usprawnień" i optymalizacji. I tak na powyższym przykładzie widać, że z biegiem czasu lista zadań systematycznie się powiększa, a wynagrodzenie pozostało nadal to samo. Z natury jestem człowiekiem, który lubi pomagać. Ale kiedy jest ta granica przyzwoitości w biznesie, żeby szanować się jak należy? Mówię tu oczywiście o adekwatnym wynagrodzeniu co do wykonywanej pracy. Dla wielu z Was może to być niezrozumiałe - dlaczego nadal tam pracujesz? Otóż chce pomóc tej firmie, a wszelkie inne zlecenia wykonuję po godzinach - no bo kiedy :) Aaaa, byłbym zapomniał. Od pewnego czasu zmuszony jestem pracować na własnym laptopie, ponieważ (jak to uznaje Klient) przeznaczony dla mnie komputer był drogi i nie wiedzą czemu nie chce działać jak należy. Dodam tylko, że jest to typowy "marketowy składak" - może i by się znalazł dobry "gotowy zestaw", ale nie sądzę, żeby komputer do zadań specjalnych - który ma być sprawny - nie posiadał osobnego układu GPU np. jakiś GeForce :) I tu pytanie do Was... Patrząc na całą listę zadań. Jak myślicie, jaką stawkę godzinową mam, przyjmując, że pracuje u Klienta 8h dziennie od poniedziałku do piątku? A teraz: Jaka stawka godzinowa byłaby godziwa w Waszym przypadku za to wszystko? Pamiętając, że ostatnie co trzeba zrobić to opracować zupełnie nowy sklep internetowy i przynosząc swój sprzęt - czyli jak w moim przypadku laptopa :) I oczywiście w ramach tego samego czasu - jak na etacie. Piszę to wszystko, nie po to aby się Wam wyżalić, ale jako ciekawostkę w branży która jest dość liczna patrząc na ilość zakładanych firm oferujących usługi w większej lub mniejszej części jak ja. Ciekaw jestem tylko Waszej opinii :) Pozdrawiam, Arek
  2. Witam, Chciałbym w niedalekiej przyszłości podjąć pracę jako UX designer na etacie. Obecnie zastanawiam się nad studiami z zakresu UX designu i rozwijaniu się w tym kierunju. Mam już pewne paroletnie doświadczenie w projektowaniu interfejsów użytkownika (głównie aplikacji mobilnych). Jednakże, za nim zrobię pierwszy krok w kierunku UX, chciałbym dowiedzieć się paru rzeczy na wstępie. Wiem mniej więcej, jak wygląda zakres obowiązków UX designera (research + makiety + feedback od zespołu) - taki pseudo product owner. Głównymi klientami będą klienci wewnętrzni, jak i zewnętrzni. Tutaj chciałbym się dowiedzieć, jak sprawy wyglądają z klientem zewnęrznym. Czy udajecie się do klientów zewnętrznych osobiście, np. w celu przeprowadzenia researchu? Jak to wygląda? Gdzieś właśnie widziałem o tym zmiankę w ogłoszeniu. Zdarzyło wam się jechać setki kilometrów, aby spotkać się z takim klientem? W mojej okolicy wiele jest ofert typu UI/UX, ale czasami jak czytam, że piszą niby o UX, a w ogłoszeniu wspominają o projektowaniu broszur czy wizytówek, to od razu śmierdzi mi tutaj polską cebulą, która szuka zwyczajnego grafika, a wrzucił sobie parę chwytliwych tagów, bo trzeba być na czasie... Niemniej jednak, UX designer to nie grafik. Osobiście potrafię zaprojektować interfejs aplikacji, a także posiadam więdzę techniczną i programistyczną, co pozwala mi lepiej wyznaczyć techniczne ograniczenia. Mam nadzieję, że nikt w tym zawodzie nie będzie ode mnie oczekiwał jakiś super skilli w PS i tworzenia odjechanych fotomanipulacji, bo to działka grafików. Byłbyn wdzięczny za jakikolwiek feedback i porady. Może studia podyplomowe nie są dobrym pomysłem i lepiej jest zrobić jakiś krótszy i tańszy kurs?
  3. To jest moja pierwsza praca.Jestem nowy na forum chciałbym od was usłyszeć pare porad/krytyki co bym mógł poprawić i np. nie siedzieć nad tym obrazem 7 godzin :P
  4. Witam Proszę o ocenę pracę grafika bo ja już nie mam siły żeby mu podpowiadać. Zleciłem wykonanie LP dla grafika z bardzo ładnym portfolio. Dostałem na początku trzy przykłady które mnie rozczarowały ponieważ rozmawialiśmy że wykonuje piękne strony, nowoczesny design itd. A dostałem coś gorszego niż kupione themeforest.net Stało sie tak że ja musiałem mu dobrać kolorystykę przesyłając linki do innych stron, później psica co zmieniać i projekt wyglądał coraz lepiej. Pierwsza grafika to praca płatnego grafika. Druga to moja sklejka robiona na paint żeby grafik wiedział jaki chce układ itd. Ogólnie jakościowo miało być nie gorzej niż portal abracar.de Po paru projektach strona i układam w końcu przypomina to co chamiałem ale jakościowo i kolorystycznie według mnie można to zrobić lepiej i ładniej. Proszę o waszą opinie co zmieniać poprawiać bo ja już nie mam siły. Zaznaczę ze nie jest to projekt za który płace poniżej 1000 zł
  5. Description: Hi! I' m a creative problem solver with experience across all mediums, and have a passion for elevating brands through great visual design. I love to work with brands who are seeing a refresh, or who just want to continue evolving and looking towards the future. Additionally I'm passionate about programming in Ruby! I look forward to working with you. Portfolio: http://makspradella.dribbble.com LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/maks-pradella-451849165 E-mail: pradella.maks@gmial.com
  6. Witajcie, Jestem w trakcie tworzenia swojego pierwszego portfolio. Poniżej widzicie ulotkę przykładowej firmy. Rzućcie okiem jeśli możecie i powiedzcie co trzeba naprawić. Dzięki z góry!
  7. Witam wszystkich ! 25-tego sierpnia mam zaliczenie z Web designu / Web devu (Wszystko idzie pod oddzielną ocenę. UI, UX, JS, HTML, CSS, Fonty, mobil dev itd). Chciałbym się z wami podzielić moją pracą liczę na jakąś krytykę i propozycje z waszej strony dot. samego designu jak na razie ? Aktualnie zamieszczam tylko i wyłącznie wersje mobilną strony bez JS'a. Ogólnie, to design został już zatwierdzony ale nadal coś mi się w nim nie podoba ?. Swoją stronę mam zamiar tak zrobić, aby każda sekcja (po za footerem) zajmowała cała wysokość ekranu. W momencie przesuwania w dól, js sam by dostosowywał scroll do sekcji Temat strony jest dowolny. Może to być strona jakiegoś projektu, gry itd. Uznałem, że zrobię coś związku z moją poprzednią pracą (Concept car 3D). Mam zamiar zrobić dla niego stronę, aplikacje mobilną do kontroli auta oraz jakiś car configurator. A teraz trochę opis sekcji: 1 Powitanie: Tytuł wraz z filmem w tle. Nic specjalnego 2 Opisująca: Opis auta. Problemem tutaj jest to, że w wersji desktopowej wygląda do dość fajnie. Wersja mobilna sekcji jest jakoś mało czytelna 3 Historia. Tutaj tylko będzie auto rysujące się wraz z buttonem poniżej aby odwiedzić podstronę. W wersji dekstopowej jest całe auto. W wersji mobilnej myslałem zrobić tak, że kamera przesuwa się od lewej do prawej i się auto rysuje. Po lewej zanika a po prawej rysuje. 4 Informacje dot. pojazdu: Na ekranie będą kropki. Po kliknięciu na nie, pojawią się informacje dot. danego elementu. 5 Zalety: Zalety auta. I tutaj pojawia się pierwsze pytanie.. Mam zamiar koło tytułu dać obrazek dekoracyjny. Lepiej dać go jako ::before czy wpisać go w HTML w tagu image ? 6 Opis z detalami: Sekcja opisująca dokładnie auto. Po kliknięciu na button, rozwinie się on z informacjami. 7 Social media: Sekcja z social media. Film a reszta to ostatnie zdjęcia z Instagram'a. 8 Formularz kontaktowy 9 Dealerzy: Mapa na której będą kropki informujące w których krajach są dealerzy. Po kliknięciu pojawi się adress 10 Footer Cała reszta. Newsletter, linki itd. Nauczyciel od Front Endu jest strasznie wymagający. Mnie na pierwszej pracy oblał tylko za to, że zamiast <section class="section--header"> użyłem <header>. Koleżankę oblał za to, że dodała obrazek dekoracyjny w tagu img a nie jako background. Oblał pomimo, że cała reszta html'a i css'a była prawidłowa. Zamieszczam link do strony: deskatapp.com/exm/ Tutaj link do wersji desktopowej (Na razie sam obrazek) deskatapp.com/exm/desktop.jpg
  8. Witam, Potrzebuje podpowiedzi odnośnie pracy z obiektami inteligentnymi w Photoshopie. Stworzyłem kilka mockupów, które składają się z ok. 7 zdjęć każdy. Wszystko dzieje się w obrębie jednego dużego pliku, w tych mockupach mam do podmiany ok. 90 wzorów. Wszystkie obiekty inteligentne są połączone tak, że jak zmieniam obrazek w jednym pliku to podmienia mi się na wszystkich 7 zdjęciach. Plik jest pocięty- wypluwa mi z niego tych 7 zdjęć. Pytanie brzmi czy można ten proces przyspieszyć? W tym momencie robię to następująco: otwieram plik PSD, zastępuję zawartość pliku inteligentnego i zapisuje dla internetu. Mam gotowych 7 zdjęć z danym wzorem. Jednak mam tych mockupów ok. 10 w każdym po ok. 7 zdjęć i razy 90 wzorów... trochę zaczyna być tego dużo. Próbowałem funkcji automatyzacji, ale niestety nie mam dobrego pomysłu jak to ogarnąć. Może ktoś ma jakiś pomysł?
×