Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Sebart

kiedyś trzeba się odbudować

Rekomendowane odpowiedzi

Kompletnie nie znam się na tym stylu, więc może powiem co mi nie pasi.
Przede wszystkim nie mam pojęcia co ma być focalem, prawdopodobnie człeczunio, ale To N jest zbyt krzykliwe i odwraca uwagę. Brakuje mi tu jakiegoś współgrania postaci z tłem, choć ten niebieski kolor z koszulki mogłeś yebnąć na tło, nic by nie umarło. XD

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Ugh...
Co to jest?! Wygląda to strasznie amatorsko, probowales zrobić coś w stylu zagranicznym, ale wyszła Ci totalna amatorka. Te krechy tak chamsko wrzocone. Kompo straszne. Typo od razu do kosza. Ten niby focal chyba trafił tam przez przypadek?  Zupełnie nic się z nim nie dzieje, zero emocji wstawiles ppostać i to tyle. Kolorystycznie również bardzo słabo, brakuje dominującego koloru, ktory wprowadzilby lekki klimat i możliwe sens tej pracy, a co najważniejsze EMOCJE!
Prawa strona to jedyny plus, dlaczego? Bo nie ma tego wszystkiego wymienionego wyżej. 
Pozdrawiam i wracaj do formy Sebus

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Z kompozycja jest juz o wiele lepiej , ale jest zdecydowanie za dużo elementów w centrum pracy. imo ta ramka w ogóle nie pasuje do tego stylu. Zauważyłam, że za dużo chciałeś ukazać w bg, a zupełnie zapomniałeś o focalu i temacie pracy... Kolorystyka- tu podoba mi się ten czerwony, ale reszta znowu przypadkowa. 
<font class="Apple-style-span" color="#000000" face="sans-serif" size="3">Pracuj nad compo, bo to jest najważniejsze. </font>

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
[quote][img]http://orig04.deviantart.net/bc42/f/2015/305/a/b/band_by_sebartgz-d9f4f7e.png[/img][/quote] PIKSELE! "Ramka" do wyrzucenia, najgorszy tag jaki widziałem od Ciebie. [img]https://grafinity.pl/uploads/emoticons/speechless.png[/img]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Znowu pixele w bg.