Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
winiardesign

Monitor dla grafika, także do DTP.

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie, jaki polecacie monitor dla grafika, aby też bardzo dobrze odwzorowywał kolory do druku. Nie mam w domu drukarki, znaczy się mam ale słabej jakości, która prawdopodobnie przekłamuje kolory. Chciałbym kupić monitor taki, że jak dostanę profil z drukarni, po stworzeniu projektu kolory wyjdą maksymalnie zbliżone do tych na monitorze. Mogę maks przeznaczyć 3000zł, najlepiej do 2000zł. Przekątna to maksymalnie 30 cali, większej nie chcę i rozdzielczość tak do 2,5 tysiąca pikseli. Nie znam się na monitorach dla grafików szczególnie tych do DTP. Obecnie mam zwykły monitor 23 calowy i po prostu największa różnica wychodzi podczas wydruku ciemnych barw, chcę to maksymalnie skorygować, bo mam zamiar trochę pobawić się przygotowywaniem projektów do druku.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Jak widzę wpisy na taki temat to najczęściej pojawia się marka EIZO. Poszukaj sobie na tej stronie :
http://graficzne.pl/index.php?k342,monitory-eizo-nec-benq

Tak jak mówię. Nie znam się na monitorach i wgl DTP to co muszę sobie sam ogarnąć, ale jak pojawiają się wpisy jak ten to 90% przypadków poleceń to EIZO i NEC.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
[quote="winiardesign"]Fajna strona, nie znałem jej prędzej. Ale ceny są zabójcze, chyba najpierw pod szlifuje skilla, a dopiero potem zakupie monitor w tej cenie.[/quote] No najlepiej najpierw mieć umiejętności. U nich jest drogo chyba, ale monitory do zastosowań profesjonalnych swoje kosztują. Możesz przejrzeć też rynek wtórny

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi