Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Arces

Szukam grafika do zleceń

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!
Pracuję dla jednej z wrocławskich agencji reklamowych, gdzie jestem FrontEnd Developerem. Mając nadmiar wolnego czasu podejmę się kodowania stron WWW (PSD to HTML/CSS/JS). Jako, że nie mam zbyt dobrego wyczucia graficznego poszukuję osoby, która tworzyłaby layouty. Nie chciałbym współpracować z kompletnie kimś nowym w tej branży, ale nie oczekuję też jakiegoś bardzo długiego stażu (min. 6 miesięcy doświadczenia).

Moje umiejętności:
- HTML/CSS (LESS)
- Javascript/jQuery
- Bootstrap
- podstawy PHP
- podstawy Wordpress
- RWD

Oferuję strony w pełni responsywne, z "czystym" kodem oraz kompatybilne z jak największą liczbą przeglądarek (oczywiście w granicach rozsądku).

Zapraszam zainteresowane osoby do kontaktu!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Cześć,

Jestem grafikiem-freelancerem z Warszawy. Mam ponad 10 letnie doświadczenie w zakresie projektowania stron www, ilustracji, rysunku, animacji. Projektuje logo, mailingi, landing page, banery, aplikacje mobilne oraz projekty na potrzeby DTP.

Portfolio: www.mofostudio.pl
www.behance.net/MichalTrzebuchowski
www.linkedin.com/in/michaltrzebuchowski
Layouty w pełnym wymiarze - http://mofostudio.pl/cale_www/

kontakt:
tel: 608-587-140
mofostudio@biznespoczta.pl lub trzebuch@wp.pl

Zapraszam do współpracy zdalnej

Pozdrawiam serdecznie
Michal Trzebuchowski

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Skleroza nie boli, zapomniałem że się tutaj ogłaszałem. Zaraz odpowiem na wszystkie wiadomości, które dostałem na PW.

@UP
mail: arces1992@gmail.com

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Podbijam, można pisać na PRIV lub na maila, którego podałem wyżej. Szukam kogoś z przynajmniej podobnym doświadczeniem jak ja.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi