Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Ola

Ayume/AyagrafDesign

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w mojej galerii, w której projekty nie pasują do reszty działów na tym forum :)

Zacznę może tematycznie, od projektów, które stworzyłam jakiś czas temu, kiedy to panował "fejm" na grę Pokemon-GO.
Zapraszam do oceny.


Projekt na koszulkę, bazując na oryginalnym logu Teamu Mystic.
Całość wykonana w AI, flary oraz wizualizacja- Adobe Photoshop.
[img]https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/d518b146726481.5861977eca558.png[/img]


Mały "tuning" team badges/logos.
[img]https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/27c4c542366061.57ca142f54215.jpg[/img]


Większy, fanowski projekt. Redesign GUI Pokemon-GO.
[img]https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/42310742362277.57c9f1c407d21.jpg[/img]
[img]https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/93848a42362277.57c9f1c40b484.jpg[/img]
[img]https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/8e3ad742362277.57c9f1c40df19.jpg[/img]
[img]https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/1f32c442362277.57c9f1c40e71b.jpg[/img]
[img]https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/0a2c5942362277.57c9f1c410334.jpg[/img]

Niestety, powstają brzydkie przerwy między elementami grafiki. To wina forum, prezentacja została pocięta na potrzeby behance i innych portali. Mimo to mam nadzieje, że nie wpływa to tak bardzo na odbiór projektu.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem ogólnie zwolenniczką ciemnych designów, jeśli chodzi o UI, czy ogólnie grafikę dotycząca gier. Dziękuje bardzo za opinię. :)

Jeszcze jeden projekt. Do końca nie wiedziałam, gdzie go umieścić bo zarówno można go podciągnąć pod PM'ke, jak i w jakiś sposób pod Webdesign ze względu na to, że służył, jako header strony, więc wrzucam po prostu tutaj.
[img]http://i.imgur.com/uwkS7rX.jpg[/img] Render, który został wykorzystany w projekcie:
[url]http://i.imgur.com/4s8w7Xs.png[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szablon ogólnie miał dwie wersje (night&day) dlatego też dwa rodzaje kolorystyczne powyższej grafiki.
W tym wypadku akurat nie pomniejszałam projektu. Jest to oryginalny rozmiar (zostały przycięte tylko boki). Niestety ze względu na cel, jaki służył (header) nie mógł być większy bo zasłoniłby całą stronę :)
Jeszcze raz dziękuje za opinię! (y)<3

Edit.
Nie wyobrażam sobie tworzyć elementy graficzne, służące do stron internetowych w innych rozszerzeniach niż jpg (o ile nie mają przezroczystości). :)
Niczym się nie różni od png pod względem jakości (png posiada tylko dodatkowy kanał alpha), ale za to wazy duzo mniej, co nie stresuje osób, które wchodzą na stronę i mają słabszy internet :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Ayume"]Edit.
Nie wyobrażam sobie tworzyć elementy graficzne, służące do stron internetowych w innych rozszerzeniach niż jpg (o ile nie mają przezroczystości). :)
Niczym się nie różni od png pod względem jakości (png posiada tylko dodatkowy kanał alpha), ale za to wazy duzo mniej, co nie stresuje osób, które wchodzą na stronę i mają słabszy internet :)[/quote]
Chodziło mi o to, że widać kompresję jpg i myślałem, że to w celu zabezpieczenia ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I to też nie wiem, gdzie umieścić, więc wrzucam tutaj:
[img]http://i.imgur.com/xzY7Pw7.png[/img] Wykorzystany render:
[url]http://i.imgur.com/lbG1WlU.png[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Świetne prace, twoja wersja pokemonów lepsza od oryginału, lubie takie prace z dużą ilością światła i wgl.


[quote="Ayume"]I to też nie wiem, gdzie umieścić, więc wrzucam tutaj:
[img]http://i.imgur.com/xzY7Pw7.png[/img] Wykorzystany render:
[url]http://i.imgur.com/lbG1WlU.png[/url][/quote]
Cudne, wygląda to żywo i realistycznie :D Światło jest super, efekt łał :great:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Ayume"]I to też nie wiem, gdzie umieścić, więc wrzucam tutaj:
[img]http://i.imgur.com/xzY7Pw7.png[/img] Wykorzystany render:
[url]http://i.imgur.com/lbG1WlU.png[/url][/quote]
Popracowałbym jeszcze nad kontrastem i trochę wyostrzył. Kompozycja i światło bardzo dobre, ale chyba za dużo topazu :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="damson"] Popracowałbym jeszcze nad kontrastem i trochę wyostrzył. Kompozycja i światło bardzo dobre, ale chyba za dużo topazu :>[/quote] Topazu tu nie ma nawet ciut, ciut. :) Oil paint tylko trochę dodany na końcu, dla wyostrzenia niektórych elementów. Specjalnie jest to bardziej rozmyte, by dawać lepszy efekt, jakby mgły i deszczu :)
Dzięki za opinię! (y)

[size=85][color=#8c90a8]Dodano 21 godziny 5 minuty 39 sekund temu

[size=85][color=green]Re: Ayume/AyagrafDesign

New praca, z nudów taka kapsułeczka z logiem grafinity. :)
[img]http://i.imgur.com/uKCkLGW.png[/img]

LINK DO POBRANIA PLIKU PSD [url=http://grafinity.pl/pobieralnia]TUTAJ[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Overlay na Twitcha/Youtube w tematyce Overwatch.
To nie jest oryginalny rozmiar.
Wszystko, poza renderem postaci, logiem gry itp zrobione własnoręcznie, z dostępnych opcji Adobe Photoshop :)

[img]http://i.imgur.com/bYTirNy.jpg[/img]

A Tutaj League of Legends

[img]https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/f05ae347533531.587d89edf0ad8.png[/img]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pod względem efektów i wizualności wygląda genialnie, ale co z funkcjonalnością? Potencjalny widz chcę oglądać grę, a nie overlay więc gra powinna być na pełny ekran, a reszta powinna być dodatkiem. Tutaj niestety gra jest dodatkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="damson"]Pod względem efektów i wizualności wygląda genialne, ale co z funkcjonalnością? Potencjalny widz chcę oglądać grę, a nie overlay więc gra powinna być na pełny ekran, a reszta powinna być dodatkiem. Tutaj niestety gra jest dodatkiem.[/quote] Szczerze, to mnie to już mało interesuje, czy dla klienta to będzie funkcjonalne, czy też nie :) Jestem grafikiem, nie technikiem, informatykiem, czy jakimś youtuberem :) Chce tak, to tak dostaje, a że komuś to może nie pasować, to już nie moja broszka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niu. Kobitka anime, narysowana w Illustratorze:
[img]http://i.imgur.com/z44QIOy.png[/img]

Plik ai, w tym w pełni pokolorowaną dziewuszkę, jak i lineart można pobrać w [url=http://grafinity.pl/pobieralnia]Pobieralni[/url].

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiedziałam, gdzie to wstawić, więc wstawiam tutaj. Bedzie to większy projekt "odznak" do gry. Na chwile obecną jedna. Powiem szczerze, że to pierwszy raz, kiedy cały tego typu projekt zrobiłam ręcznie- rysując. Brak stylów i filtrów poza blaskiem zewnętrznym (w tym wypadku cieniem). Nie wiem, czy cieniowanie poszczególnych elementów jest odpowiednie, więc liczę na jakieś sugestie i porady.
[img]http://i.imgur.com/nz2A5ts.png[/img]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czaaad.

Cieniowanie mogłoby przeszkadzać w przypadku, gdy nie pasowałoby do stylistyki gry. Zakładam, że ta pasuje, więc dla mnie cacko. :D
Jeśli jest to oryginalny rozmiar albo będzie podobnej wielkości w grze, to ograniczyłabym ilość szczegółów na rękojeści (miecz, prawda?), bo i tak nie będą widoczne.
Czerwony materiał jest zbyt wyprasowany. Gniotki nie wyglądają jak gniotki, tylko jakieś odbarwienia. Albo bym lekko powyginała sylwetki, żeby nadać gniotkom sensu, albo w ogóle się ich pozbyła i zostawiła tylko delikatną fakturę. (:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Super, twoje pracę mi się podobają. Nawet na twoich ostatnich projektach widać jak wiele można wyciągnąć z ogólnodostępnych opcji Photoshopa. Powiedziałbym nawet, że chętnie obejrzałbym twoje prace w formie speedarta.
Co do Kobitki narysowanej w Illustratorze dobrze wygląda cienie też pełnią tutaj kluczową role, ale ogólny zarys twarzy super. A co do odznaki czekam na kolejne prace żebym miał punkt odniesienia, ale wygląda bardzo dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Wredozaur"]Czaaad.

Cieniowanie mogłoby przeszkadzać w przypadku, gdy nie pasowałoby do stylistyki gry. Zakładam, że ta pasuje, więc dla mnie cacko. :D
Jeśli jest to oryginalny rozmiar albo będzie podobnej wielkości w grze, to ograniczyłabym ilość szczegółów na rękojeści (miecz, prawda?), bo i tak nie będą widoczne.
Czerwony materiał jest zbyt wyprasowany. Gniotki nie wyglądają jak gniotki, tylko jakieś odbarwienia. Albo bym lekko powyginała sylwetki, żeby nadać gniotkom sensu, albo w ogóle się ich pozbyła i zostawiła tylko delikatną fakturę. (:[/quote]
Wiem, wiem, że przy scalowaniu utraci lekko na jakości, ale ja mam na to sposób :D Ale nie, to będzie oryginalny rozmiar. Zapewne jeśli miałabym do tego dorobić ikonki, to już w bardziej "flat stylu" vectorowo.
Ten materiał ma po prostu taki wzór, nie jest pofałdowany. :P Wcześniej próbowałam zrobić "fałdki", ale za mało mam pixeli, by wyglądało to zacznie :P (po scałowaniu z 800x800 300dpi do tego, przedstawionego rozmiaru fałdki wyglądały źle (albo tylko mi sie nie podobały) :Phttp://screenshot.sh/owqpianT5dhcg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz coś z całkowicie innej beczki, nie game design, nie gra, a projekt nawiązujący do społecznej kampanii.
Jak zwykłe nie wiedziałam gdzie to wrzucić bo projekt jest specyficzny, robiony nie na czyjeś konkretnie potrzeby tylko dla mnie lub by "poszło w świat". Więc ląduje tutaj.
[img]http://i.imgur.com/TVSit0V.jpg[/img] I tutaj pojawia się prośba do drogich użytkowników forum. Oślepłam :D
Nie, poważnie, mam spore problemy ze wzrokiem, które na szczęście da się skorygować, ale ze względu na nie mogłam przesadnie wyostrzyć projekt, za bardzo rozjaśnić etc. Jednym słowem mogłam zj*bać :P
Chce tą pracę dopracować i dopieścić dlatego uwagi mile widziane.

PS. Nie chce uwag na temat weganizmu itp :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Będą występować w takiej formie, ma to być seria. (Coś, jak kampanie plakatowe WWF) Nie są to plakaty. Z Założenia mają być udostepniane tylko w sferze internetowej, dlatego taki rozmiar :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"Żem" dawno mnie tutaj nie było :) Coś nowego. Wrzucam tutaj bo nie do końca jest to PM'ka. Zabawa z nową zabawką-tabletem. Chciałam spróbować trochę innego stylu niż zazwyczaj.
[img]http://i.imgur.com/ixF6735.png[/img]

[url=http://antyweb.pl/wp-content/uploads/2016/08/virtus.jpg]Wykorzystany stock[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×