Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
jamdave

Fotomanipulacje jamdave

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, chciałbym przedstawić Wam jeden z projektów, nad którym pracuje. To 3 albo 4 poważniejsza fotomanipulacja.


Stocki:
[img]http://i.imgur.com/LMx6YZ5.jpg[/img]

Praca:
[img]http://i.imgur.com/WN7NgE2.jpg[/img]

Pozdr,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciekawa kolorystyka. Co do treści nasuwa mi się jednak jedno pytanie. Dlaczego policjant mierzy z broni do wraku samochodu, który wygląda na pusty? Nigdzie nie widać żadnych śladów, nie ma drogi dojazdowej do stacji, a wrak wygląda jak z świeżo rozbitego samochodu. Jeśli nie taki był zamiar, to sypnął bym po nim trochę piaskiem i pyłem pustyni żeby się bardziej wkomponował w otoczenie. Nie pasuje mi też główne źródło światła i cienie. Auto jest oświetlone z innej strony niż stacja benzynowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Luk_"]Ciekawa kolorystyka. Co do treści nasuwa mi się jednak jedno pytanie. Dlaczego policjant mierzy z broni do wraku samochodu, który wygląda na pusty? Nigdzie nie widać żadnych śladów, nie ma drogi dojazdowej do stacji, a wrak wygląda jak z świeżo rozbitego samochodu. Jeśli nie taki był zamiar, to sypnął bym po nim trochę piaskiem i pyłem pustyni żeby się bardziej wkomponował w otoczenie. Nie pasuje mi też główne źródło światła i cienie. Auto jest oświetlone z innej strony niż stacja benzynowa.[/quote] Dzięki za komentarz. Co do cienia, jak myślisz jak on powinien padać, jeśli chodzi o stację, nie miałem za bardzo na to pomysłu. Co do konceptu, fakt, trzeba to będzie trochę dopracować i przemyśleć, bardzo cenne uwagi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bardzo ładne kolory. :) Choć celowania policjanta do wraku też nie rozumiem, ale w końcu to wytwór wyobraźni. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli tło zostaje to pasowałoby zastosować takie cienie jakie mają obiekty ze zdjęcia pustyni, czyli krzaki i kamienie. Ich cienie są dość mocne i sądząc po ich kierunku, to głównym źródłem światła jest słońce w godzinach okołopołudniowych. Myślę, że to mógłby być punkt wyjścia. Cienie stacji, auta i policjanta dostosowałbym do cieni tła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Luk_"]Jeśli tło zostaje to pasowałoby zastosować takie cienie jakie mają obiekty ze zdjęcia pustyni, czyli krzaki i kamienie. Ich cienie są dość mocne i sądząc po ich kierunku, to głównym źródłem światła jest słońce w godzinach okołopołudniowych. Myślę, że to mógłby być punkt wyjścia. Cienie stacji, auta i policjanta dostosowałbym do cieni tła.[/quote] Dzięki, siadam do tego na nowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powodzenia :) Ja np staram się zawsze najpierw dobierać elementy tak żeby pasowały do siebie pod względem perspektywy i oświetlenia. Czasami na samo szukanie schodzi dobrych parę godzin. Wtedy jest łatwiej, bo nie trzeba wprowadzać dużych modyfikacji, które często są możliwe tylko do pewnego stopnia, bo potem zaczynają wyglądać nienaturalnie.
Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest git. Ładne wkomponowanie wszystkich elementów. Błąd jest tylko w światło-cieniu.
Nie zgadzam się z tym, co napisał poprzednik. Nie trzeba szukać "pasujących" do siebie elementów pod tym kątem. Po to są graficy, by sami takie coś ogarniali, a dla nas jest to świetny sposób na naukę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote="Ayume"] Nie trzeba szukać "pasujących" do siebie elementów pod tym kątem. Po to są graficy, by sami takie coś ogarniali, a dla nas jest to świetny sposób na naukę.[/quote] Nie napisałem, że trzeba. Po prostu tak jest wygodniej i łatwiej, a czasami jest to wskazane. Nie tylko ja tak uważam. Wiele osób od tego właśnie zaczyna projekt. Perspektywa i oświetlenie nie muszą być idealne, ale dobrze aby były do siebie zbliżone lub możliwe do dostosowania. Jeśli perspektywa kompletnie nie pasuje, to za wiele nie zdziałasz, no chyba, że namalujesz coś od nowa lub zrobisz w 3d. Podobnie z cieniami. Jeśli np postać jest z jednaj strony przepalona, a z drugiej zacieniona, a powinno być na odwrót, to nie odzyska się szczegółów z przepaleń i głębokich cieni, bo obraz tych informacji nie zawiera. Jeśli ktoś chce się tylko przede wszystkim uczyć to oczywiście można wybierać trudniejszą drogę i przerabiać mozolnie wszystko, ale czasami jest to po prostu zbyt czasochłonne i kosztowne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nawet fajne kolory i całkiem niezła jakość. Poza tym, że koncepcja jest bez sensu zupełnie to wykonanie nie najgorsze . Jedynie ciut za jasno na horyzoncie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×