Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Lopez

Lopez

Rekomendowane odpowiedzi

[img]http://i.imgur.com/Oogt5g5.png[/img]   [img]http://i.imgur.com/BtKXvvQ.png[/img]

 
Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podoba mi się praca bardziej z napisem :) . Ładne kolory. Render można bardziej wtopić jakoś. Tło też jest takie sobie :) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote]
3 godziny temu, Avenue napisał:




Z napisem wygląda o wiele lepiej, ogólnie bardzo fajna praca, miła dla oka



Kolory również dobrze dobrane.




Można liczyć na PSD?

[/quote]

Postaram się podesłac za niedługo.


[quote]
3 godziny temu, kubaart. napisał:




Lepsza wersja z napisem. Bardzo fajny klimat pracy i te kolorki które kocham ^^ Jak długo się tym zajmujesz?

[/quote]

Już od dawna ale miałem długie przerwy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bardziej pasowałyby niebieskawe kolory, ale cóż. W sumie nawet ładnie, ale gdzieniegdzie widać miejsca z b&w co się fajnie nie łączy. Te "cosie" za renderem takie średnie trochę. Może jakaś praca bez piłkarza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To mnie zaskoczyłeś :O.




Wydaje mi się jakbyś dał w kolorach Serbii to było miodzio, Bo szare to takie trochę nudne. POmysł miałeś fajny. Jego prawa ręka wygląda troche źle, jakby odstawała, taki patyk. ALe na pewno Twoja najlepsza praca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[img]http://i.imgur.com/FnCs1C3.png[/img][img]http://i.imgur.com/OINZZSW.png[/img]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[img]http://i.imgur.com/FAgX1eb.png[/img]



Pracka ogólnie spoko, myślę że lepiej wyglądała by w kolorze.




[img]http://i.imgur.com/FnCs1C3.png[/img]



No tutaj niewypał, nic ze sobą nie współgra. Tak jak napisał damson za płasko i źle wygląda góra głowy, jakby nie wszystko było wymazane. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślałem, że to praca <a contenteditable="false" data-ipshover="" data-ipshover-target="http://spacecms.eu/profile/189-krasnal/?do=hovercard" data-mentionid="189" href="https://grafinity.pl/profile/189-krasnal/">@Krasnal</a>a  Mnie się tak średnio podoba. Oprócz topazu i świetlika nic więcej w tej pracy nie widzę. Trochę nudno jest przez to, że render zakrywa całą powierzchnię. Bardziej widziałbym to o połowę niższe w rozmiarach i np: wykadrowanie samych oczu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote]
Dnia 15.02.2016o14:18, Lopez napisał:


[img]http://i.imgur.com/mq7wSvl.png[/img] 3 miejsce, dzięki za głosy [/quote]

Zasłużone, gratuluję lecz na 3 miejsce dałbym także pracę @Hyori z jej smudge, ładnie jej to wyszło.




Co do pracy. Ma coś w sobie, fajny klimat. Zmniejszył bym jedynie wysokość i usunął tego papierosa -_-.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×