Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Z powodu konwersji bazy danych w celu zalogowania się jest wymagane zresetowanie swojego hasła. Przepraszamy za utrudnienia.

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie od wczoraj zacząłem bawić się programami typu illustrator stworzyłem swój pierwszy logotyp o ile tak to mogę nazwać od razu mówię jestem blady w tych kwestiach
[img]https://i.imgur.com/V1BRsyw.png[/img]

Powstało przy pomocy tego obrazka
https://i.ytimg.com/vi/FTArBPNt-Mw/maxresdefault.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Nie znam się za bardzo na logo, ale strasznie mi się to podoba. W pierwszych milisekundach lewa strona była troszkę chaotyczna i prawa wydawała mi się bardziej zgodna z definicją logo (btw. wygląda jak krowa, przydałoby się to poroże lekko zmodyfikować pod tę wersję), ale potem pomyślałam, że czegoś podobnego do tej lewej wersji nigdy nie widziałam raczej i z pewnością w głowie mi zostanie. :p A jakby ją jeszcze fajnie wkomponować w nowoczesną designerską stronę, to byłoby mega. :D

O. Właśnie sobie wyobraziłam animację wejścia, jak mu te rogi wyrastają. Ale super. :D
Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
[quote=Wredozaur post_id=30467 time=1515420714 user_id=2964] Nie znam się za bardzo na logo, ale strasznie mi się to podoba. W pierwszych milisekundach lewa strona była troszkę chaotyczna i prawa wydawała mi się bardziej zgodna z definicją logo (btw. wygląda jak krowa, przydałoby się to poroże lekko zmodyfikować pod tę wersję), ale potem pomyślałam, że czegoś podobnego do tej lewej wersji nigdy nie widziałam raczej i z pewnością w głowie mi zostanie. :p A jakby ją jeszcze fajnie wkomponować w nowoczesną designerską stronę, to byłoby mega. :D

O. Właśnie sobie wyobraziłam animację wejścia, jak mu te rogi wyrastają. Ale super. :D[/quote]
Dziękuję za ocenę :) za kilka dni powstanie projekt strony pod logotyp może również będzie w miarę dobre :)