Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
magnetia

Nieostre krawędzie rysowanych obiektów PS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Jestem amatorem jeśli chodzi o grafikę\DTP, a Photoshop nie jest moim głównym obiektem zainteresowań, dlatego proszę o wyrozumiałość. :) Za Chiny nie mogę się niczego na ten temat dogooglać.

Przyszło mi zrobić w PS dość prostą pracę, która składa się z napisów, zdjęć i prostych obiektów (kółko i przerywana linia). Już w PS te ostatnie nie chcą wyglądać najlepiej, po zbliżeniu widać, że ich krawędzie są nieco rozpikselowane. Pomyślałam, że to dlatego, że w toku pracy skalowałam je (ctrl+t), więc na koniec zrobiłam je jeszcze raz, od razu w docelowym rozmiarze (utworzyłam ścieżki czy tam zaznaczenia i dopiero po wyskalowaniu obrysowała\wypełniłam). Trochę pomogło, ale po zapisie do PDF nadal jest kiepsko. Krawędzie liter są ładne i ostre, zdjęcia też ok, ale narysowane obiekty - bieda z nędzą :thumbdown:

Co mam zrobić, żeby te krawędzie były ostre? Nie dam rady przecież od razu z marszu narysować zaznaczenia czy kształtu koła idealnie w takim rozmiarze, jak chcę. Musze je odrobinę przeskalować, ale wydawać by się mogło, że skoro to jest prosty kształt tworzony w PS, to program powinien wygenerować krawędź od nowa po przeskalowaniu, a chyba tego nie robi. Proszę o pomoc w zrozumieniu, jak to działa, bo chcę tą pracę komuś pokazać, ma dobrze wyglądać ;)

Rozdzielczość pracy jest ustawiona na 300 dpi.

Z góry dziękuję!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
A będzie ok, jeśli podrzucę PDF? To z nim jest głównie problem, otwiera się w sporym przybliżeniu i pierwsze, co wali po oczach, to ta pikseloza. W JPG jest w miarę ok, ale wypadałoby użyć PDF.

https://megawrzuta.pl/download/887c69b2cc3471b6541c54f9c9f99cce.html
Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Rysuj koło za pomocą kształtów, a nie malowania pędzlem :)