Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Lizak

Tablet graficzny - sterownik nie widzi urządzenia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam problem z uruchomieniem tabletu graficznego.
Model: Wacom Intuos Pro L (PTH-860-N)
Dzisiaj kupiony, uruchomiany pierwszy raz.

System: Windows 7

Po zainstalowaniu sterownika pobranego ze strony producenta niestety nie mogę skonfigurować ani korzystać ze sprzętu.
Zerowa reakcja, sterownik/program nie znajduje urządzenia mimo iż komputer go widzi.
Żadne przyciski na tablecie po podłączeniu do komputera nie reagują.
Jeśli tablet nie jest podłączony to reaguje przycisk wł/wył oraz okrągły-środkowy.
Jest to mój pierwszy tego typu sprzęt, więc może czegoś nie wiem lub źle do tego podchodzę.

Zainstalowany sterownik, pobrany ze strony producenta: WacomTablet_6.3.29-3

[url="https://drive.google.com/open?id=1ngK77pd3fm0QtIEUtr8LO1uXrbXD2NPM"]screan 1[/url]

[url="https://drive.google.com/open?id=1Y8MQPI3zSHdwt-jlYaxN8HhJ_Zsq6KVJ"]screan 2[/url]

[url="https://drive.google.com/open?id=1xg_1gSQJoRYdDLrTEQ7ytk0rRs-jnUVi"]screan 3[/url]

Reinstalacji i ponownych uruchomień było mnóstwo. Trafiłem na różne fora oraz filmiki i niestety nic nie pomaga.
Męczę się z tym problemem od wczoraj.
Jeśli nie znajdę rozwiązania w ciągu najbliższych dni to będę zmuszony zwrócić urządzenie, czego bym nie chciał bo przymierzałem się do tego zakupu od roku.
Błagam was o pomoc, jestem już bliski rozpaczy i załamania nerwowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz może dołączoną płytę do urządzenia? Jeśli tak, odinstaluj wszystkie sterowniki urządzeń wskazujących w komputerze i zainstaluj te z plyty. Albo napisz do pomocy technicznej Wacom - nie gryzą, a są pomocni :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Płyty nie ma.
Problem jest z moim komputerem.
Wypróbowałem tablet na innym z win 10 i wszystko załatwione w 3 min - śmiga.
Jutro spróbuję zaktualizować sterowniki płyty głównej, a jak to nie pomoże to format systemu.
Ostatecznością będzie przejście na 10.
Dam znać jak się sprawy mają, może ktoś kiedyś będzie miał ten sam problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawa rozwiązana.
Przeinstalowałem system na Windowsa 8.1. (10 niestety nadal się boję)
Pobrałem wszystkie aktualizacje dla systemu.
Zainstalowałem nowszą wersję "net framework".
Potem wyskakiwał błąd o braku pliku "dll".
Rozwiązała go aktualizacja "visual c++" do wersji 2017.
Mam nadzieję, że komuś to w przyszłości pomoże bo ja sobie żyły wypruwałem i zaliczyłem wizytę w serwisie.
Teraz nareszcie można pracować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×