Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Z powodu konwersji bazy danych w celu zalogowania się jest wymagane zresetowanie swojego hasła. Przepraszamy za utrudnienia.

bentas

Nauka front-endu - zaptanie

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! 

Generalnie sytuacja wygląda następująco. Pracuję jako grafik już od 3 lat i logiczną konsekwencją, która wynika z mojego doświadczenia w branży jest nauka Front Endu. Jest to nieuniknione chyba w przypadku każdego grafika. Nie potrafię jednak uczyć się CSS-a z kursów ani z książek, nie sprawdziło się CodeAcademy, więc postanowiłem poszukać kursu stacjonarnego. 

Natrafiłem na coś takiego: https://www.facebook.com/events/205773570233577/ - organizatorem jest HackingHeroes, którzy kupili mnie darmowymi zajęciami z robienia gier w Unity (co jest ciekawe swoją drogą). 

Tutaj pojawia się moje pytania. 
Tym razem kurs nie będzie darmowy, tylko będę inwestował w niego swoje pieniądze. Jestem biednym studentem, więc to 350 złotych, które niby nie jest dużą kwotą, może mnie troszkę zaboleć. Pytania są następujące: 

1. Czy ktoś z was był na kursie stacjonarnym i jest w stanie mi powiedzieć, czego mam się spodziewać? 
2. Czy są rzeczy, o których powinienem wiedzieć (podstawy) o których pracując jako grafik mógłbym zapomnieć? 
3. Mam podstawy CSS-a i HTML-a, a także mniej więcej zdaje sobie sprawę z tego, czym jest JS. Czy są rzeczy, które powinienem powtórzyć? 

Pytam, ponieważ tak jak pisałem, inwestuje w to swoje pieniądze i chce po prostu wyciągnąć z tego kursu jak najwięcej. 

Z góry dzięki za odpowiedzi! 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Cześć, jeżeli chcesz się czegoś nauczyć to wydaje mi się, że inwestowanie pieniędzy w siebie i w te kursy jest dobrym pomysłem 😄

Chociaż z mojego doświadczenia wiem, że front-end nie jest trudny i nie są potrzebne do tego kursy chyba, że nie masz o tym totalnie pojęcia a zależy ci na czasie.