Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
domino1059

Pierwsze Fotomanipulacje

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem początkującym grafikiem, który zaczął swoich sił w manipulacjach. Są to moje pierwsze egzemplarze i spodziewam się raczej krytyki, ale to dobrze, bo jest ona niezwykle ważna w drodze do perfekcji. 
Praca nr 1 - to nauka oraz zabawa.
Praca nr 2 - składa się z 2 stocków - obrazka oraz czaszki. Wszystkie światła, efekty robione były od podstaw. Niestety dopiero na końcu zobaczyłem te brzydkie rozmazanie przy skrzydłach.
Praca nr 3 - składa się z 2 stocków - obrazka oraz statku. Resztę wykonałem sam. Jestem świadom błędy palców - powinienem wykonać zabieg, który pokazywałby że osoba łapie za balon. Zupełnie tego elementu nie przemyślałem.
Praca nr 4 - to początek mojej pracy jednak niestety nie mam koncepcji co w niej jeszcze zmienić i dodać.  Może jakieś sugestie? Wykorzystałem 1 stock ziemi.

To co zauważyłem błędów to napisałem, czekam na krytykę i może pochwałę ( w co wątpię, bo to pierwsze egzemplarze grafiki).

Dziękuję serdecznie za każdą opinie. Czekam na komentarze.

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć ukrytą zawartość.

• Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Co do pierwszej pracy wygląda dobrze ale wyglądałoby lepiej bez tego żółtego koloru na twarzy XD

Nwm po co to 😄

W trzeciej pracy poprawiłbym palce tak, żeby były widoczne na pierwszym "planie". 

Nie tak jak teraz masz, że są za kulą i czerwonym elementem to jest bez sensu 😄 

Oczywiście to tylko moje zdanie XD

A ostatnia ma przedstawiać eksplozje ziemi tak? to dodałbym jakaś fale uderzeniową XD wiesz coś takiego:

Tego typu element dodałby klimat całej pracy 😄

main-qimg-1893ce79afb8216b5a1cf77313d269de-c.jpg

• Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wywalę te żółte na jej twarzy 😆
Tak wiem z tym palcami schrzaniłem robotę. Projekt niestety przepadł..