Pek_Malbork 3 Udostępnij Napisano 6 Wrzesień 2018 (edytowane) Rodzaj pracy: Strona www + logo firmy Tematyka: Firma Elektryczna Dodatkowe informacje: Witam Serdecznie. Jesteśmy firmą zajmującą się elektryką. Działamy od tak naprawdę 2006r. Lecz nastąpiła zmiana nazwy firmy na nową 2016r. "PEK" Jeden z pracowników zainspirował nas, a nawet namówił na stronę internetową, a więc działamy. Nazwa firmy to PEK, nazwa www pekmalbork.pl Kwota wynagrodzenia: Nie znam się na tym. 100, 200, 300, 400, 500 ? Sposób wynagrodzenia: Przelew Termin wykonania: Jak najszybszy. Kontakt: Proszę pisać pod postem, jako pierwsze proszę zrobić logo najlepsze wygra, ewentualnie z jakimiś pytaniami dawid@pekmalbork.pl Dane do loga: Nazwa: Pek Malbork Jesteśmy "szaloną firmą" rozważymy każdy projekt, poważny lub szalony jak my 🙂 Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć ukrytą zawartość. Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć ukrytą zawartość. Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć ukrytą zawartość. Edytowane 6 Wrzesień 2018 przez Pek_Malbork Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pilej 132 Udostępnij Napisano 6 Wrzesień 2018 Żarówka w żarówce 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pek_Malbork 3 Udostępnij Napisano 6 Wrzesień 2018 Dziękujemy za pierwszą pracę. Projekt z pomysłem lecz nam się nie podoba. Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pilej 132 Udostępnij Napisano 6 Wrzesień 2018 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pek_Malbork 3 Udostępnij Napisano 6 Wrzesień 2018 Niestety.. Dodaliśmy przykładowe loga innych firm. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damianek 0 Udostępnij Napisano 7 Wrzesień 2018 Moja propozycja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach