Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

Hej wszystkim.
Mam 23 lata i jestem studentem architektury II st.
Nigdy nie malowałem, o używaniu kolorów już nie wspominam (only monochrom - ołówek/cienkopisy) więc uwagi się przydadzą.
Uwielbiam renderowanie oraz postprodukcję ale od dłuższego czasu chciałem zacząć przygodę z digital paintingiem.
Ostatnio znalazłem trochę czasu i po powrocie z pracy tak sobie dłubię.

Niżej podsyłam pierwszą pracę wykonaną z wyobraźni sprzed tygodnia.
Niebo- mocna inspiracja referensem (co się zobaczy to się nie odzobaczy-musiałem ^^)|

Pracuję na starej TN-ce Samsunga, więc kolory mogą nie być najlepsze.
Używam intuos-a.

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć ukrytą zawartość.

• Lubię to! 3
  • Super! 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jak na początek, widać potencjał. Popracuj nad światłem, bo to ono tworzy interesujące szczegóły obiektu. Obiekty, które rysujesz, zamek, skały itp są trochę zbyt płaskie. Przyjrzyj się fotografii i przeanalizuj gdzie pada światło, jak się odbija, jak rozkłada się w przestrzeni i kreśli fakturę obiektu.

Ostatnie zdjęcie przypomina mi trochę coś w stylu Sparth. Wygoogluj sobie 🙂

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dzięki webforge za uwagi - walczę ze światłem ^^. Tak zgadza się zamek jest szczególnie niedopracowany ale z premedytacją - chciałem zacząć inny projekt. Cały czas się uczę i widzę braki :) 

Podsyłam speed art zrobiony na jakiś peryferyjny facebookowy konkurs for fun.
Wykonany jakoś w godzinę (może mniej) bez zastanawiania.

Nareszcie mam luźny semestr, więc mam ambicje ruszyć z grafiką z kopyta...

• Lubię to! 4

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

@danielwlodarski A proszę, jeszcze ciepłe hehe :)
Szkic. Zero "referensów" - zdjęć, obrazów itd. tylko wyobraźnia.