Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
KlejeChwile

Prace by KlejeChwile

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 

Jestem nowy na forum, jestem początkującym grafikiem. Chciałbym podzielić się z wami moimi "domowymi" projektami.  

Z góry, dziękuję za każdą ocenę.

1#  Natural Heart 

Sygnet  nawiązuje do natury, zdrowia. 

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć ukrytą zawartość.

Edytowane przez KlejeChwile

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

1. Pomysł mi się podoba, aczkolwiek spróbowałbym jeszcze trochę uprościć ten sygnet oraz poprawić kształt serca.

2. W mniejszej formie, logo byłoby niewidoczne - tak jak pod spodem. 

• Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dziękuję,  jeszcze pomyśle  nad uproszczeniem sygnetu i zmianą loga  pod mniejszy rozmiar.

Edytowane przez KlejeChwile

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Staraj się robić mała prezentację projektów. Nie chodzi mi o mockup'y ponieważ po nich też bardzo cieżko ocenić poziom wykonania projektu. Wrzucaj kolor monochromy i będzie okej. Tutaj totalnie napis nie pasuje, dałbym go na prawo równo z sygnetem oraz kolorystykę podciągnął bardziej pod krewetki i posiedział nad cieniami (jeśli są to cienie). Wybierz z jakiego miejsca pada światło w tym logotypie i tak postaraj się dobrać cieniowanie. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Powiem Ci że we wszystkich pracach mi czegoś brakuje, w pierwszej zupełności kształt serca, ponieważ na pierwszy rzut oka kojarzy mi się z jakimś owocem, dopiero później po przeczytaniu tekstu zobaczyłem z czym to się je. Druga praca ma w sobie ten 'styl' który powinien mieć, mi osobiście się podoba 😄 Trzecia zaś jak na restaurację pasjonującą się krewetkami jest za bardzo minimalistyczne, gdyby krewetka nie miała oczu skojarzyłaby mi się z księżycem, zaś czcionka napisu całkowicie odbiegła od tematu. Taka moja prywatna opinia, ale szanuje za kreatywność! 😄