Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
kamilplakat

Grafika na bluzę na własny użytek

Rekomendowane odpowiedzi

Rodzaj pracy: grafika na bluzę

Tematyka: dokładne instrukcję  pod spodem

Dodatkowe informacje: dokładne instrukcję pod spodem

Kwota wynagrodzenia: ciężko mi to wycenić, przed podjęciem pracy proszę o wycenę swojej pracy na pw, jeśli cena nie będzie z kosmosu to zapłacę tyle za ile się ktoś podejmie 

Sposób wynagrodzenia: przelew, paypal, blik, dostosuje się

Termin wykonania: jak najszybciej, kto pierwszy ten lepszy, chyba, że będę niezadowolony z efektów, jednak dokładne instrukcję minimalizują te ryzyko

Kontakt: pw

Jako, że jestem zielony z grafiki potrzebuję kogoś kto mi zrobi grafikę na bluzę NA WŁASNY UŻYTEK (nie będzie ona sprzedawana ani nic, chcę zrobić customową bluzę dla siebie).

W załącznikach po kolei: grafika którą chcę umieścić, sposób wycięcia (oczywiście bardziej dokładne niż moje), czcionka jakiej chcę użyć (oczywiście może być zbliżona do tej, jeśli nie można jej znaleźć), koncept tego jak ma to wyglądać (umieszczenie napisu), końcowy efekt ma wyglądać jak ostatnie zdjęcie. 

NAPIS JAKI MA BYĆ NA PROJEKCIE: I SAID GODDAMN! i jeśli jest możliwość to chciałbym wersję alternatywną: I SAID GODDAMN! GODDAMN!

Zdjęcie chciałbym bez tła, w dobrej rozdzielczości, najlepiej format

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć ukrytą zawartość.

Edytowane przez kamilplakat
poprawa mylącego fragmentu o płatności z góry

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Moja propozycja, krawędzie są gładkie by zniwelować pewne ograniczenia podesłanej grafiki. Na podglądzie w niskiej rozdzielczości, prześlę w pełnej po wyłonieniu. 1.thumb.jpg.24943825b26758604311a70b5c27af3b.png.8af21a3d4453207a7274bc3accad02c5.png

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi