Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mam na imię Bartek i jestem tu nowy jak i początkujący , krytyka mile widziana 🙂 mam nadzieje że aż tak strasznie nie jest... . Pozdrawiam

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć ukrytą zawartość.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Porażka niestety, ale mam nadzieję, że przyjmujesz te słowa na klatę i będziesz walczył dalej.

Przeszukaj forum/internet zobacz jak powinno logo wyglądać, możesz też postarać się odwzorować logo ( w ramach treningu ).

Zajrzyj również do tutoriali na yt.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Cześć Bartek! 🙂 Pamiętam ten moment, kiedy zaczynałam i chciałam użyć w swoich projektach mnóstwa efektów, które oferowały mi programy. Tak jest właśnie u Ciebie. Musisz koniecznie przyjrzeć się współczesnym trendom i stylom w projektowaniu logo: dzisiaj, stawiamy na prostotę i minimalizm. Polecam Ci strony typu behance.net, czy logopond.com, gdzie znajdziesz niezliczoną ilość inspiracji - na pewno szybko zorientujesz się, co jest dzisiaj "na czasie". Rozwijaj się i powodzenia! 🙂 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam , oczywiście że nie poddam się i biorę krytykę na klatę , pod koniec lutego mam okazję iść na kurs grafiki komputerowej więc na pewno nauczę się tam więcej niż wiem obecnie dlatego już teraz próbuję coś robić w tym kierunku i postanowiłem pokazać tą amatorkę szerszemu i bardziej doświadczonemu gronu 🙂 dziękuje że mnie nie zmieszaliście z błotem 🙂 wszelkie uwagi i rady będę się starał wprowadzać  . Mam nadzieje że kolejne prace będą lepsze 😉

• Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi