Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
macioprojekt

[2500zł] PC do grafiki

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, potrzebuję kupić komputer, który głównie będzie przeznaczony do pracy przy programach graficznych z pakietu Adobe. Sporadycznie chciałbym też pograć w jakieś gry np. cs:go czy gta v. Czy znajdę jakiś zestaw do 2500zł? Jeżeli tak to proszę o pomoc w wyborze.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Na wszystkim da się w sumie pracować. Ja mam w domu kompa sprzed 8 lat i jak coś robię to jeszcze hula. Nie znam się za bardzo na specyfikacjach, ale bez ssd nawet nie szukaj. 

Przenoszę do odpowiedniego działu. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Tak jak @wuodek powiedział. Ja swoje początki zaczynałem na laptopie zakupionym 2000zł 6 lat temu. Dało się na tym pracować i wiele rzeczy się nauczyłem. To co mi przyszkadzało to mały ekran 15 cal i słaba matryca. Jeśli chodzi o zakup komputera najlepiej złożyć. Proponowałbym bardziej się skupić na procesorze niż na karcie graficznej i  nie oszczędzać na pamięci RAM ?
Najlepiej jakbyś podesłał linki do zestawów które masz na oku do oceny.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Od siebie dodam, że jak zamierzasz kiedyś pracować z video również w pakiecie Adobe na premiere pro to warto mieć dobrą kartę graficzną z nVidia. GTX. Jest tam takie coś jak CUDA gdzie filmy renderuje karta graficzna - przeskok w szybkości programu i renderowaniu jest jak granie w gry z 2019 roku na kompie za 2 tys a za 6 tys. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Mordeczki, wiem o tym, ze się da bo sam pracuje już kilka dobrych lat na starym sprzęcie, ale przy większych projektach komp poprostu zamula. Wiem, ze lepiej jest złożyć samemu ale ja nie znam się na tym dlatego pytam tutaj o pomoc 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi