Skocz do zawartości

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj nowe konto, aby mieć pełny dostęp do forum. To zajmie Ci 1 minutę!

Przejdź do rejestracji

Zablokowane CezziK

eXe

Rekomendowane odpowiedzi

I INFORMACJE PODSTAWOWE
1. Imię: Paweł
2. Wiek: 17 lat
3. Kilka zdań o sobie:
  • Nazywam się Paweł,jestem 17 letnim chłopakiem z zainteresowaniami takimi jak: Piłka Nożna,Siatkówkę,Grafikę Komputerową oraz dziewczynami
  • Jestem uczniem 1 klasy zawodówki (kucharz).
  • II INFORMACJE FORUMOWE
    1.<a title="Click to Continue > by WordFly" href="http://s.ltmmty.com/click?v=UEw6OTEzMTg6MjcyNDpzdGHFvDo0Y2M4ZWIzNzU0NjE2OWQ5ZDk2ZjcwMGYzNjY0Yzk5ZTp6LTI0NjctODE3NTQ2NjI6c3BhY2VjbXMuZXU6MjY3MzY1OjA6MTYwNGFiNDVkN2ZkNDU5ZTlkZmZhZjgwY2U0MDZlYmM6MTpkYXRhX3NzLDc1NngxMjgwO2RhdGFfcmMsMztkYXRhX2ZiLG5vO2RhdGFfaXRuX3Rlc3QsMjAxNTEwMTNfYzs6MTg1NjM4MTY&subid=g-81754662-d863db3c447a47fa821c17bf239f4c50-&data_ss=756x1280&data_rc=3&data_fb=no&data_itn_test=20151013_c&data_tagname=A&data_ct=link_only&data_clickel=link"> Staż
    Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę
    http://cdncache-a.akamaihd.net/items/it/img/arrow-10x10.png[/img]</a> na forum:  Od 29 maja
    2. W czym chciałbyś/chciałabyś pomóc?:
  • Ogarnięciu forum
  • Rozwinięciu forum
  • Utrzymywaniu porządku i ładu na forum
  • 3. Kilka argumentów, które mówią o Twojej chęci dołączenia do Nas jako moderator:
  • Potrzebujecie z tego co widzę ekipy z którą chcecie współpracować, potrzebujecie nowych ludzi, doświadczonych i ogarniętych.
  • Posiadam dużo czasu wolnego i dużo przesiaduje na forum.
  • 4. Co chciałbyś zmienić na Naszym forum, uwzględnij:
    a. Regulamin forum            NIC
    b. Wzory lub wymagania    NIC
    c. Partnerstwo (TAK) (współpraca z siecią Counter-Strike 1.6)
    d. Inne zmiany ( wymień je )
    Powyższe podpunkty oznaczają przykładowe zmiany, które chciałbyś wprowadzić ( uzasadnij dlaczego i co by miały oznaczać )