Skocz do zawartości

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj nowe konto, aby mieć pełny dostęp do forum. To zajmie Ci 1 minutę!

Przejdź do rejestracji

Modern prostitute.


Marcine

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka ostatnich w kolejności losowo dowolnej.

Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę

Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę

Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę

Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę

Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę

Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę


Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę

 
Tagwall:
Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę

Styknie :v
 
 

Odnośnik do komentarza
Prawie każda twoja praca ma focal central, to jest nudne i bardzo typowe. Z tych ostatnich prac żadna Mi się nie podoba- barwy przesycone lub za mdłe, kompo w każdej podobna. 
Tagwall z listopada dwie pierwsze mają potencjał, ale ten smuż jest niedopracowany, brakuje światła i motywu przewodniego.
W tych tagach z c4d dominuje soft brush ;-;
Największy plus w twoich pracach to głębia, ale na pewno nie jeśli chodzi o smuż. 
Minus- w niektórych pracach fractale wyglądają, jakby były na kryciu, albo pod teksturami. 
Odnośnik do komentarza
Imo ten tag to jedna wielka pomyłka,  zaczynając od kolorów, kończąc na tej śmiesznej typografii. 
Zupełnie nie rozumiem tej pracy.  Wydaje Mi się, że pomyliłeś tematyki, twoja praca bardziej Mi się kojarzy z balem karnawałowym niż z Halloween, ale mniejsza z tym. Najbardziej razi w oczy kolorystyka- szary,  czarny, żółty, niebieski,  skąd się w ogóle wziął ten niebieski? Mam wrażenie, że te kolory są zupełnie przypadkowe. Te przyciemniane krawędzie pracy są zbędne psują całokształt. Jeśli chodzi o kompozycję, to ta praca ukazuje, jak bardzo się do niej nie przyłożyłeś. Typo, to raczej wiesz, ze tutaj w ogóle nie pasuje? 
Smuz również Mi się nie podoba.
To tyle, dziekuje za uwagę. 
Odnośnik do komentarza
[img]https://grafinity.pl/upload/pliki/halloweenrenderbyfloweerbunny-d5h19x7_5638b19d20f74.png[/img]
 

[quote] 
Zupełnie nie rozumiem tej pracy.  Wydaje Mi się, że pomyliłeś tematyki, twoja praca bardziej Mi się kojarzy z balem karnawałowym niż z Halloween, ale mniejsza z tym. [/quote]
Halloween to nie tylko flaki, trupy i przestępstwa. Rzekłżem :v
Odnośnik do komentarza
[quote]Halloween to nie tylko flaki, trupy i przestępstwa. Rzekłżem :v [/quote]True. Zwłaszcza jak ktoś decyduje się na anime, a zabronione nie było... także tego XD

[img]https://grafinity.pl/upload/pliki/trickortreat_5632156e8f01a.png[/img]
Ciężki ten render sobie wybrałeś, wiesz o tym? Chodzi mi głównie o włosy, sama bym nie wiedziała jaki smudge tam walnąć żeby dobrze to wyglądało. Co do samego smużu, jest typowo początkujący. Jestem prawie pewna, że sama taki robiłam na początku. Chociaż według mnie i tak wkład w pracę jest większy niż rozmycie gotowego tła : )

Wracając, zostawiłeś puste miejsca po prawej, o tutaj:
Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę
https://static.dyp.im/72NGcZxnTP/855ce093d74036ea4b2e8218a0ab698c.PNG[/img]
Nieładnie ;d Jak już smużysz i nie zamierzasz przyciemniać tego miejsca, to smuż do końca. Wszędzie, a nie gdzie popadnie XD

Mógłbyś też jakoś połączyć ten niebieski i żółty z render'em, np. jasną niebieską, bądź żółtą linią przy krawędziach postaci, o tutaj:
Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę
https://static.dyp.im/UAt74LX4e4/fdf9ee1d2fa3843fa34c5a60a1af6349.PNG[/img]
W sumie po postaci też mógłbyś tymi liniami pomazać ^.^

Kolory nie są wcale przypadkowe, bo pasują do render'u. Nie wiem czy nie lepiej by to wyglądało gdybyś je wymieszał. W sensie, że zarówno kolor niebieski jak i żółty umieścić po obu stronach. To są tylko takie moje *co by było gdyby*, bo nie wiem jak by to ostatecznie wyglądało, musiałbyś popróbować *.*

Za ciemno na tej dyni na górze, można by też przyciąć pracę z prawej strony (przy okazji wywalić te puste miejsca ;d). No i tych kropek też jest za dużo. Napis to chyba każdy widzi jak wygląda... XD
-------------------------------------------------------
No dobra, skoro początkujący smuż masz już za sobą, to lecimy krok dalej. Nadaj mu jakiegoś konkretnego kształtu ^.^ Wcale nie musi być to tylko ruch w górę i w dół. W tej chwili zapewne robisz to tak:
Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę
https://static.dyp.im/bLfOP4sbLG/2696b80e65ae9c0c7b5aa99b6b552c33.png[/img]
A możliwości jest sporo, zobacz:
Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę
https://static.dyp.im/cNrq5W3nfZ/7e974752b03a03f88575a1e570856d86.png[/img] (zdaję sobie sprawę, że to nie są moje najlepsze tagi XD)

Wybierz sobie któryś albo wymyśl coś swojego i pokaż co z tego wyszło *.*

A no i jeszcze jedno, zaczynaj smużyć na większej pracy, a później zmniejsz jej wymiary. Smudge wygląda wtedy o wiele lepiej ;3
 
Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
[quote]True. Zwłaszcza jak ktoś decyduje się na anime, a zabronione nie było... także tego XD
[img]https://grafinity.pl/upload/pliki/trickortreat_5632156e8f01a.png[/img]
Ciężki ten render sobie wybrałeś, wiesz o tym? Chodzi mi głównie o włosy, sama bym nie wiedziała jaki smudge tam walnąć żeby dobrze to wyglądało. Co do samego smużu, jest typowo początkujący. Jestem prawie pewna, że sama taki robiłam na początku. Chociaż według mnie i tak wkład w pracę jest większy niż rozmycie gotowego tła : )

Wracając, zostawiłeś puste miejsca po prawej, o tutaj:
Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę
https://static.dyp.im/72NGcZxnTP/855ce093d74036ea4b2e8218a0ab698c.PNG[/img]
Nieładnie ;d Jak już smużysz i nie zamierzasz przyciemniać tego miejsca, to smuż do końca. Wszędzie, a nie gdzie popadnie XD

Mógłbyś też jakoś połączyć ten niebieski i żółty z render'em, np. jasną niebieską, bądź żółtą linią przy krawędziach postaci, o tutaj:
Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę
https://static.dyp.im/UAt74LX4e4/fdf9ee1d2fa3843fa34c5a60a1af6349.PNG[/img]
W sumie po postaci też mógłbyś tymi liniami pomazać ^.^

Kolory nie są wcale przypadkowe, bo pasują do render'u. Nie wiem czy nie lepiej by to wyglądało gdybyś je wymieszał. W sensie, że zarówno kolor niebieski jak i żółty umieścić po obu stronach. To są tylko takie moje *co by było gdyby*, bo nie wiem jak by to ostatecznie wyglądało, musiałbyś popróbować *.*

Za ciemno na tej dyni na górze, można by też przyciąć pracę z prawej strony (przy okazji wywalić te puste miejsca ;d). No i tych kropek też jest za dużo. Napis to chyba każdy widzi jak wygląda... XD
-------------------------------------------------------
No dobra, skoro początkujący smuż masz już za sobą, to lecimy krok dalej. Nadaj mu jakiegoś konkretnego kształtu ^.^ Wcale nie musi być to tylko ruch w górę i w dół. W tej chwili zapewne robisz to tak:
Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę
https://static.dyp.im/bLfOP4sbLG/2696b80e65ae9c0c7b5aa99b6b552c33.png[/img]
A możliwości jest sporo, zobacz:
Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę
https://static.dyp.im/cNrq5W3nfZ/7e974752b03a03f88575a1e570856d86.png[/img] (zdaję sobie sprawę, że to nie są moje najlepsze tagi XD)

Wybierz sobie któryś albo wymyśl coś swojego i pokaż co z tego wyszło *.*

A no i jeszcze jedno, zaczynaj smużyć na większej pracy, a później zmniejsz jej wymiary. Smudge wygląda wtedy o wiele lepiej ;3
  [/quote]
Kochana Gosia. Na Ciebie zawsze można liczyć <3
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
Ostatnia praca kompletnie Mi się nie podoba. 
Praca na stock'u:
Nareszcie zaczynasz coś nowego, a nie powtarzasz te monotonne kompozycje. 
Jest to coś nowego z twojej strony, więc brawo za to, ale na pierwszy rzut oka myślałam, że ta praca przedstawia coś zupełnie innego, dopiero kiedy się przyjrzymy możemy dostrzec, to co widzi autor pracy. Ogólnie ta praca ma wiele minusów najbardziej rażącym jest ta płaskość, brakuje w dużym stopniu głębi, która pozwoliłaby nam dostrzec drugie dno tej pracy, niestety skupiamy się tylko na pierwszym planie. Pomysł dobry, ale wykonanie bardzo Mi się nie podoba, jest wiele niedociągnięć. Kolory do siebie nie pasują. Wszystko skupia się na konturach, a to przecież nie ten styl. Pracuj nad kolorami, kompozycją, bo na pewno Ci się przyda. 
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
Chciałeś więc jestem.Ciężko wymienić pozytywne elementy.




Pierwsze co się rzuca w oczy to kontrast za mocny,przepaliłeś kolorki,brak światła(nie zawsze musi być,ale to w innych stylach tagowania)  w tym jak najbardziej go zabrakło,samo kompo też pozostawia wiele do życzenia,prawdę mówiąc to render był ładniejszy niż sygna Chyba nie miałeś pomysłu na ten sig za bardzo.




 




 
Odnośnik do komentarza
Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę
http://upload.spacecms.eu/server/php/files/Bez%20nazwy-2%20%284%29.png[/img]

Nie wiedziałam, że pracujesz na takich wymiarach

Kolory na renderze są ciekawsze, niż te na Twoim tagu. Ta zieleń taka ładna była, a wyszła taka smutna

Ogólnie brakuje mi jakiegoś światła, bo to co jest na włosach, to nie jest światło Praca jest trochę płaska.

Ale wtopienie postaci Ci wyszło, gratuluję ;3

 
Odnośnik do komentarza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.