mcki25 Opublikowano 19 Lipca Udostępnij Opublikowano 19 Lipca Witam! Jestem początkującym w temacie grafiki, jak mogę się jej stopniowo uczyć i progresować? Nie mam żadnego parcia, ale chciałbym się nauczyć grafiki 2d, może z czasem, coś tam 3d w blenderze podziubać. Nie znam dobrych stron z wprowadzeniem i tutorialami, wszystko jest porozrzucane. Korzystam z systemu windows, póki co mam gimpa są jakieś lepsze programy? Tak wiem, adobe ale oprócz 🙂 Kiedyś chciałbym być dobrym grafikiem, biorę sprawę na poważnie 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Damian Opublikowano 19 Lipca Administrator Udostępnij Opublikowano 19 Lipca Były już podobne tematy, wystarczy poszukać 😉 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Dawid Opublikowano 19 Lipca Moderator Udostępnij Opublikowano 19 Lipca Grafika to bardzo rozległa dziedzina, co masz na myśli mówiąc 2d? 🙂 Moim zdaniem na początek najlepiej znaleźć sobie jakąś konkretną dziedzinę, którą się lubi i na niej się skupić, np. UI/UX / Ilustracja / Branding / Animacja itd. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blaza Opublikowano 24 Lipca Udostępnij Opublikowano 24 Lipca Tak jak wyżej i jeszcze dobrze jak nauczysz się obsługiwać program który chcesz używać. Szybciej będziesz mógł coś zrobić i nie będziesz szukał odpowiedzi na proste pytania w necie. Co do programów to podobno jeszcze dobre jest Affinity. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...