Skocz do zawartości

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj nowe konto, aby mieć pełny dostęp do forum. To zajmie Ci 1 minutę!

Przejdź do rejestracji

Zablokowane Podmiana kolorów w produkcie


pajer121
 Udostępnij

Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Restive,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów,
Jestem fotografem amatorem, dlatego do tej pory wykonywałem zdjęcia każdego wariantu kolorystycznego naszych produktów osobno. Naszła mnie jednak myśl, czy dałoby się w programie graficznym podmienić kolory np. z szarego w srebrne łapki na brązowy w złote łapki, tak aby kolory były wiernie odwzorowane (sam próbowałem, jednak nie mam takich umiejętności dlatego efekt był mierny)? Samo zrobienie zdjęcia nie jest czasochłonne, natomiast chciałbym zlecić profesjonalne zdjęcia z psami naszych produktów, które już wychodzą sporo za sztukę, a jednak fajnie byłoby mieć takie zdjęcia z psami w każdym kolorze i rozmiarze.
TLDR
Czy da się podmienić kolory takiego produktu szybko i wiernie odwzorować kolory?

Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę

Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Moderator
  • Rozwiązanie
W dniu 4.11.2022 o 23:32, pajer121 napisał(a):

Czy da się podmienić kolory takiego produktu szybko i wiernie odwzorować kolory?

@pajer121 Podmienić kolory oczywiście się da, można to zrobić zarówno w płatnych programach Adobe (Photoshop). Affinity (Photo), jak i darmowym programie GIMP. 

 

Same kolory nie muszą być "wiernie" odwzorowane, ponieważ jest kilka kluczowych kwestii:

- każdy monitor ma inny profil barw,

- w rzeczywistości produkty i tak w jakimś stopniu się różnią w kolorze, niż na zdjęciu (ile to miałem sytuacji, że zamawiałem przedmiot kolor "mocnego czarnego", a dostawałem jakiś odcień czarnego).