Skocz do zawartości

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj nowe konto, aby mieć pełny dostęp do forum. To zajmie Ci 1 minutę!

Przejdź do rejestracji

Jaki laptop na początek? Do pracy z grafiką dla początkujących

Zuzka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy możecie mi polecić dobry w rozsądnym budżecie laptop do pracy z grafiką dla początkujących ? Kilka lat temu bawiłam się przetwarzaniem zdjęć, logotypy, banery i 3D modelowanie, wiele sie zmieniło, wiec w zasadzie jestem nowa w temacie, lubiłam to, i teraz chciałabym do tego wrócić, jeśli dam radę, możliwe by zająć się tym profesjonalnie. Ze względu na zdalna pracę tylko laptop "wchodzi w grę". Co możecie mi doradzić ? Dzięki:)

• Administrator
17 godzin temu, pBartnik napisał(a):

Od Macbooka Air z M1 po wszystkie Macbooki.

Ciągle polecasz jeden sprzęt do wszystkiego 😂 Odpowiadając na pytanie Zuzi, jest to kwestia wygody. Dla jednej osoby praca na 13'' sprzęcie może być wystarczająca, a dla drugiej tragedią - im mniejszy ekran, tym mniejszy obszar roboczy. Czy mogłabyś powiedzieć, jaki jest Twój max. budżet?

• Administrator
Opublikowano (edytowane)

Jeśli zależy Ci na MBA 15'' z M2, to polecam 

Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę
. Z tym, że jest to sprzęt bez wydajnego chłodzenia (jak dobrze pamiętam, to używa chłodzenia pasywnego, więc temp. mogą być bardzo wysokie), posiada zaledwie 256GB na dane (tutaj zależy od Ciebie, czy wystarcza Ci tyle - na pewno musiałabyś dbać o miejsce na dysku) oraz nie ma dodatkowych portów, porównując go do wersji 13''. Odnośnie wydajności, to nie jestem pewien jak wypadnie przy renderingu. Przy czym, wersje PRO kosztują o wiele więcej.

Czy komputer z Windowsem usatysfakcjonowałby Ciebie? W takim przypadku, rekomenduję komputery "gamingowe" z uwagi na parametry.

Edytowane przez Norbert

• Moderator
3 godziny temu, Norbert napisał(a):

Ciągle polecasz jeden sprzęt do wszystkiego 😂

Bo jeśli sprzęt do pracy = macOS na M1 wzwyż.