Asuraya Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 (edytowane) Na początek powiem, że jestem początkująca więc nie hejtujcie http[url=http://i.imgur.com/6OTeEgK.jpg]://i.imgur.com/6OTeEgK.[/url]JPG [img]http://i.imgur.com/Y26D1HV.jpg[/img] [img]http://i.imgur.com/h3ilVWj.jpg[/img] Edytowane 17 Sierpnia 2015 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unlucky senox Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Jak na początki to nawet nawet [img]emoticons/default_smile.png[/img] Pracuj dalej, aż dojdziesz do perfekcji. [img]emoticons/default_smile.png[/img] Powodzenia życzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Nic szczególnego, ale jak na początki to jest spoko [img]emoticons/default_smile.png[/img] Nie wiem jak odnieść się do dwóch pierwszych prac, więc pomęczę Cię z ostatnią pracą [img]emoticons/default_biggrin.png[/img] Na moje oko jest to tylko obrazek wycięty w tekst. Aby lepiej to wyglądało, postaraj się zrobić tak, żeby żadna biała cześć minionkow nie dotykała krawędzi liter, aby było to bardziej czytelne na tym forum. Polecam zrobić to wycinając poszczególne elementy obrazka i umieścić je na literach tak, aby wszystko do siebie pasowało. Good luck! [img]emoticons/default_smile.png[/img] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...