Skocz do zawartości

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj nowe konto, aby mieć pełny dostęp do forum. To zajmie Ci 1 minutę!

Przejdź do rejestracji

Zablokowane Monitor dla grafika, także do DTP.

winiardesign

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie, jaki polecacie monitor dla grafika, aby też bardzo dobrze odwzorowywał kolory do druku. Nie mam w domu drukarki, znaczy się mam ale słabej jakości, która prawdopodobnie przekłamuje kolory. Chciałbym kupić monitor taki, że jak dostanę profil z drukarni, po stworzeniu projektu kolory wyjdą maksymalnie zbliżone do tych na monitorze. Mogę maks przeznaczyć 3000zł, najlepiej do 2000zł. Przekątna to maksymalnie 30 cali, większej nie chcę i rozdzielczość tak do 2,5 tysiąca pikseli. Nie znam się na monitorach dla grafików szczególnie tych do DTP. Obecnie mam zwykły monitor 23 calowy i po prostu największa różnica wychodzi podczas wydruku ciemnych barw, chcę to maksymalnie skorygować, bo mam zamiar trochę pobawić się przygotowywaniem projektów do druku.
[quote="winiardesign"]Fajna strona, nie znałem jej prędzej. Ale ceny są zabójcze, chyba najpierw pod szlifuje skilla, a dopiero potem zakupie monitor w tej cenie.[/quote] No najlepiej najpierw mieć umiejętności. U nich jest drogo chyba, ale monitory do zastosowań profesjonalnych swoje kosztują. Możesz przejrzeć też rynek wtórny
  • 4 tygodnie później...
Ja pracuję na takim http://www.cortland.pl/eizo-lcd-24-and-8243-ev2450-bk-czarny-bitdefender-gratis.html przygotowuję na nim identyfikacje wizualne, ulotki, plakaty, projektuję też witryny WWW. Całkiem przyjemnie się pracuje, ale wszystko zależy od tego jaki masz budżet - jak ja byłem przed zakupem, bo w pewnej chwili proponowano mi monitor za prawie 5tys Ale z pewnością mogę polecić Ci cokolwiek od EIZO. Mam też stary 19" monitor 4:3 który używam jako monitor do mniej ważnych rzeczy (np. oglądania filmów :P) i jakoś obrazu jest o wiele wiele lepsza niż np. jakieś nowe wynalazki po 1000 zł z tunerami TV.
Gość