BlazejST Opublikowano 22 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Witam was ! Jestem początkującym grafikiem, chciałbym uzyskać informacje jak wykonać takie efekty bądź skąd mogę takie efekty pobrać?Zakupić? Pozdrawiam[img]http://s5.ifotos.pl/img/Beztytulu_anphrhw.png[/img] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Damian Opublikowano 22 Listopada 2016 Administrator Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 O jakie efekty chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlazejST Opublikowano 22 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Widoczne na zdjęciach, czyli takie efekty na krawędzie zdjeć(Ramki) jak na zdjęciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszbartosik Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Ja bym widział to najprościej tak, że wstawiasz czarny prostokąt, malujesz jego boki jakimś pędzlem (zależnie od efektu jaki chcesz uzyskać) i ustawiasz maskę przycinającą fotografii. Kwiatki czy gwiazdki możesz spokojnie w Photoshopie wstawić narzędziem "Kształt". Ewentualnie jak nie chcesz się bawić, to możesz wyszukać coś pod frazą "frame effects" w Google. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...