Ola Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Witam w mojej galerii, w której projekty nie pasują do reszty działów na tym forum :) Zacznę może tematycznie, od projektów, które stworzyłam jakiś czas temu, kiedy to panował "fejm" na grę Pokemon-GO. Zapraszam do oceny. Projekt na koszulkę, bazując na oryginalnym logu Teamu Mystic. Całość wykonana w AI, flary oraz wizualizacja- Adobe Photoshop.[img]https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/d518b146726481.5861977eca558.png[/img] Mały "tuning" team badges/logos.[img]https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/27c4c542366061.57ca142f54215.jpg[/img] Większy, fanowski projekt. Redesign GUI Pokemon-GO.[img]https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/42310742362277.57c9f1c407d21.jpg[/img][img]https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/93848a42362277.57c9f1c40b484.jpg[/img][img]https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/8e3ad742362277.57c9f1c40df19.jpg[/img][img]https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/1f32c442362277.57c9f1c40e71b.jpg[/img][img]https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/0a2c5942362277.57c9f1c410334.jpg[/img] Niestety, powstają brzydkie przerwy między elementami grafiki. To wina forum, prezentacja została pocięta na potrzeby behance i innych portali. Mimo to mam nadzieje, że nie wpływa to tak bardzo na odbiór projektu. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Damian Opublikowano 17 Lutego 2017 Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Redesign Pokemon GO bardzo mi się podoba. Na pewno wygląda to lepiej niż oryginał. Fajne, dynamiczne kolory i ciemne bg - czego chcieć więcej? :D Dodatkowo świetnie wygląda "catching". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ola Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Jestem ogólnie zwolenniczką ciemnych designów, jeśli chodzi o UI, czy ogólnie grafikę dotycząca gier. Dziękuje bardzo za opinię. :) Jeszcze jeden projekt. Do końca nie wiedziałam, gdzie go umieścić bo zarówno można go podciągnąć pod PM'ke, jak i w jakiś sposób pod Webdesign ze względu na to, że służył, jako header strony, więc wrzucam po prostu tutaj.[img]http://i.imgur.com/uwkS7rX.jpg[/img] Render, który został wykorzystany w projekcie:[url]http://i.imgur.com/4s8w7Xs.png[/url] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Damian Opublikowano 17 Lutego 2017 Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Druga wersja moim zdaniem lepsza pod względem kolorystycznym. Bardzo fajnie wtopiony został render. Szkoda tylko, że takie małe wymiary i jpg (ciężko dostrzec detale), ale rozumiem dlaczego :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ola Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Szablon ogólnie miał dwie wersje (night&day) dlatego też dwa rodzaje kolorystyczne powyższej grafiki. W tym wypadku akurat nie pomniejszałam projektu. Jest to oryginalny rozmiar (zostały przycięte tylko boki). Niestety ze względu na cel, jaki służył (header) nie mógł być większy bo zasłoniłby całą stronę :) Jeszcze raz dziękuje za opinię! (y)<3 Edit. Nie wyobrażam sobie tworzyć elementy graficzne, służące do stron internetowych w innych rozszerzeniach niż jpg (o ile nie mają przezroczystości). :) Niczym się nie różni od png pod względem jakości (png posiada tylko dodatkowy kanał alpha), ale za to wazy duzo mniej, co nie stresuje osób, które wchodzą na stronę i mają słabszy internet :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Damian Opublikowano 17 Lutego 2017 Administrator Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 [quote="Ayume"]Edit. Nie wyobrażam sobie tworzyć elementy graficzne, służące do stron internetowych w innych rozszerzeniach niż jpg (o ile nie mają przezroczystości). :) Niczym się nie różni od png pod względem jakości (png posiada tylko dodatkowy kanał alpha), ale za to wazy duzo mniej, co nie stresuje osób, które wchodzą na stronę i mają słabszy internet :)[/quote] Chodziło mi o to, że widać kompresję jpg i myślałem, że to w celu zabezpieczenia ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ola Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 I to też nie wiem, gdzie umieścić, więc wrzucam tutaj:[img]http://i.imgur.com/xzY7Pw7.png[/img] Wykorzystany render:[url]http://i.imgur.com/lbG1WlU.png[/url] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Rafał Opublikowano 18 Lutego 2017 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Świetne prace, twoja wersja pokemonów lepsza od oryginału, lubie takie prace z dużą ilością światła i wgl.[quote="Ayume"]I to też nie wiem, gdzie umieścić, więc wrzucam tutaj:[img]http://i.imgur.com/xzY7Pw7.png[/img] Wykorzystany render:[url]http://i.imgur.com/lbG1WlU.png[/url][/quote] Cudne, wygląda to żywo i realistycznie :D Światło jest super, efekt łał :great: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Damian Opublikowano 20 Lutego 2017 Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 [quote="Ayume"]I to też nie wiem, gdzie umieścić, więc wrzucam tutaj:[img]http://i.imgur.com/xzY7Pw7.png[/img] Wykorzystany render:[url]http://i.imgur.com/lbG1WlU.png[/url][/quote] Popracowałbym jeszcze nad kontrastem i trochę wyostrzył. Kompozycja i światło bardzo dobre, ale chyba za dużo topazu :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ola Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 [quote="damson"] Popracowałbym jeszcze nad kontrastem i trochę wyostrzył. Kompozycja i światło bardzo dobre, ale chyba za dużo topazu :>[/quote] Topazu tu nie ma nawet ciut, ciut. :) Oil paint tylko trochę dodany na końcu, dla wyostrzenia niektórych elementów. Specjalnie jest to bardziej rozmyte, by dawać lepszy efekt, jakby mgły i deszczu :) Dzięki za opinię! (y)[size=85][color=#8c90a8]Dodano 21 godziny 5 minuty 39 sekund temu[size=85][color=green]Re: Ayume/AyagrafDesign New praca, z nudów taka kapsułeczka z logiem grafinity. :)[img]http://i.imgur.com/uKCkLGW.png[/img] LINK DO POBRANIA PLIKU PSD [url=http://grafinity.pl/pobieralnia]TUTAJ[/url] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ola Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Overlay na Twitcha/Youtube w tematyce Overwatch. To nie jest oryginalny rozmiar. Wszystko, poza renderem postaci, logiem gry itp zrobione własnoręcznie, z dostępnych opcji Adobe Photoshop :)[img]http://i.imgur.com/bYTirNy.jpg[/img] A Tutaj League of Legends[img]https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/project_modules/max_1200/f05ae347533531.587d89edf0ad8.png[/img] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczydzn Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 To jest hots c:[admin]To nie jest post na temat. Jest to dział do oceny, a nie "jaka to gra".[/admin] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Damian Opublikowano 23 Lutego 2017 Administrator Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 Pod względem efektów i wizualności wygląda genialnie, ale co z funkcjonalnością? Potencjalny widz chcę oglądać grę, a nie overlay więc gra powinna być na pełny ekran, a reszta powinna być dodatkiem. Tutaj niestety gra jest dodatkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ola Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 [quote="damson"]Pod względem efektów i wizualności wygląda genialne, ale co z funkcjonalnością? Potencjalny widz chcę oglądać grę, a nie overlay więc gra powinna być na pełny ekran, a reszta powinna być dodatkiem. Tutaj niestety gra jest dodatkiem.[/quote] Szczerze, to mnie to już mało interesuje, czy dla klienta to będzie funkcjonalne, czy też nie :) Jestem grafikiem, nie technikiem, informatykiem, czy jakimś youtuberem :) Chce tak, to tak dostaje, a że komuś to może nie pasować, to już nie moja broszka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ola Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Niu. Kobitka anime, narysowana w Illustratorze:[img]http://i.imgur.com/z44QIOy.png[/img] Plik ai, w tym w pełni pokolorowaną dziewuszkę, jak i lineart można pobrać w [url=http://grafinity.pl/pobieralnia]Pobieralni[/url]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ola Opublikowano 30 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Nie wiedziałam, gdzie to wstawić, więc wstawiam tutaj. Bedzie to większy projekt "odznak" do gry. Na chwile obecną jedna. Powiem szczerze, że to pierwszy raz, kiedy cały tego typu projekt zrobiłam ręcznie- rysując. Brak stylów i filtrów poza blaskiem zewnętrznym (w tym wypadku cieniem). Nie wiem, czy cieniowanie poszczególnych elementów jest odpowiednie, więc liczę na jakieś sugestie i porady.[img]http://i.imgur.com/nz2A5ts.png[/img] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wredozaur Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Czaaad. Cieniowanie mogłoby przeszkadzać w przypadku, gdy nie pasowałoby do stylistyki gry. Zakładam, że ta pasuje, więc dla mnie cacko. :D Jeśli jest to oryginalny rozmiar albo będzie podobnej wielkości w grze, to ograniczyłabym ilość szczegółów na rękojeści (miecz, prawda?), bo i tak nie będą widoczne. Czerwony materiał jest zbyt wyprasowany. Gniotki nie wyglądają jak gniotki, tylko jakieś odbarwienia. Albo bym lekko powyginała sylwetki, żeby nadać gniotkom sensu, albo w ogóle się ich pozbyła i zostawiła tylko delikatną fakturę. (: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mefix.art Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Super, twoje pracę mi się podobają. Nawet na twoich ostatnich projektach widać jak wiele można wyciągnąć z ogólnodostępnych opcji Photoshopa. Powiedziałbym nawet, że chętnie obejrzałbym twoje prace w formie speedarta. Co do Kobitki narysowanej w Illustratorze dobrze wygląda cienie też pełnią tutaj kluczową role, ale ogólny zarys twarzy super. A co do odznaki czekam na kolejne prace żebym miał punkt odniesienia, ale wygląda bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ola Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 [quote="Wredozaur"]Czaaad. Cieniowanie mogłoby przeszkadzać w przypadku, gdy nie pasowałoby do stylistyki gry. Zakładam, że ta pasuje, więc dla mnie cacko. :D Jeśli jest to oryginalny rozmiar albo będzie podobnej wielkości w grze, to ograniczyłabym ilość szczegółów na rękojeści (miecz, prawda?), bo i tak nie będą widoczne. Czerwony materiał jest zbyt wyprasowany. Gniotki nie wyglądają jak gniotki, tylko jakieś odbarwienia. Albo bym lekko powyginała sylwetki, żeby nadać gniotkom sensu, albo w ogóle się ich pozbyła i zostawiła tylko delikatną fakturę. (:[/quote] Wiem, wiem, że przy scalowaniu utraci lekko na jakości, ale ja mam na to sposób :D Ale nie, to będzie oryginalny rozmiar. Zapewne jeśli miałabym do tego dorobić ikonki, to już w bardziej "flat stylu" vectorowo. Ten materiał ma po prostu taki wzór, nie jest pofałdowany. :P Wcześniej próbowałam zrobić "fałdki", ale za mało mam pixeli, by wyglądało to zacznie :P (po scałowaniu z 800x800 300dpi do tego, przedstawionego rozmiaru fałdki wyglądały źle (albo tylko mi sie nie podobały) :Phttp://screenshot.sh/owqpianT5dhcg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wredozaur Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Może być kwestia gustu. Jak dla mnie fałdki wyglądają lepiej. Widać, że to materiał. (: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ola Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Teraz coś z całkowicie innej beczki, nie game design, nie gra, a projekt nawiązujący do społecznej kampanii. Jak zwykłe nie wiedziałam gdzie to wrzucić bo projekt jest specyficzny, robiony nie na czyjeś konkretnie potrzeby tylko dla mnie lub by "poszło w świat". Więc ląduje tutaj.[img]http://i.imgur.com/TVSit0V.jpg[/img] I tutaj pojawia się prośba do drogich użytkowników forum. Oślepłam :D Nie, poważnie, mam spore problemy ze wzrokiem, które na szczęście da się skorygować, ale ze względu na nie mogłam przesadnie wyostrzyć projekt, za bardzo rozjaśnić etc. Jednym słowem mogłam zj*bać :P Chce tą pracę dopracować i dopieścić dlatego uwagi mile widziane. PS. Nie chce uwag na temat weganizmu itp :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Mi tam się podoba kolor i ostrość, ale nie rozumiem formatu, to są 2 plakaty, czy zawsze występują razem w takiej konfiguracji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ola Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Będą występować w takiej formie, ma to być seria. (Coś, jak kampanie plakatowe WWF) Nie są to plakaty. Z Założenia mają być udostepniane tylko w sferze internetowej, dlatego taki rozmiar :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adipe Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Całkiem fajnie się to prezentuje i pomysł też może być. Szkoda, że nie mogę napisać czegoś o tematyce :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ola Opublikowano 1 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 "Żem" dawno mnie tutaj nie było :) Coś nowego. Wrzucam tutaj bo nie do końca jest to PM'ka. Zabawa z nową zabawką-tabletem. Chciałam spróbować trochę innego stylu niż zazwyczaj.[img]http://i.imgur.com/ixF6735.png[/img][url=http://antyweb.pl/wp-content/uploads/2016/08/virtus.jpg]Wykorzystany stock[/url] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.