Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Szczota

fotomanipulacja na okładkę płyty muzycznej

Rekomendowane odpowiedzi

Rodzaj pracy: - Fotomanipulacja polegająca na przerobieniu twarzy(zainteresowanym dokładnie wyjaśnię i wyśle jakieś przykłady)
Tematyka: -dark art
Dodatkowe informacje: - Przy wysyłaniu oferty proszę o jakieś przykładowe prace.
Kwota wynagrodzenia: -wynagrodzenie do ustalenia , nie jestem grafikiem wiec ciężko mi określić nakład pracy , i skomplikowanie ze strony artystycznej takiego zlecenia.
Sposób wynagrodzenia: -przelew
Kontakt: - przez pw
Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Sid Phillips
To niestety tak nie działa , chce zobaczyć czyjeś prace w takiej tematyce czyli fotomanipulacje , żeby ocenić możliwości danej osoby.
Jesli tu napisze o co chodzi i dostane propozycje to bede musial za nie zapłacić , a niekoniecznie bedą sie nadawały do czegokolwiek.
Przerabiałem już to tutaj na forum , jak zlecałem komuś zrobienie loga.

Wiec nie chce powtarzać historii.

Oedeopol

Proszę na pw.

I Podbijam ? Są tutaj w dziale ?fotomanipulacje? super prace , nikt nie chce podjąć się czegoś na zlecenie ?? :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
[quote="Szczota"]Sid Phillips
To niestety tak nie działa , chce zobaczyć czyjeś prace w takiej tematyce czyli fotomanipulacje , żeby ocenić możliwości danej osoby.
Jesli tu napisze o co chodzi i dostane propozycje to bede musial za nie zapłacić , a niekoniecznie bedą sie nadawały do czegokolwiek.
Przerabiałem już to tutaj na forum , jak zlecałem komuś zrobienie loga. [/quote]
Nie, proszę przeczytać parę paragrafów z kodeksu cywilnego, które znajdują się nad tematami.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
o to przepraszam tego nie doczytałem.

Art. 919.
§ 1. Kto przez ogłoszenie publiczne przyrzekł nagrodę za wykonanie oznaczonej czynności, obowiązany jest przyrzeczenia dotrzymać.