Skocz do zawartości

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj nowe konto, aby mieć pełny dostęp do forum. To zajmie Ci 1 minutę!

Przejdź do rejestracji

Trójwymiarowe początki


007davvid

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

ostatnio zainteresowałem się trochę grafiką 3d. Na ten moment mam jeszcze sporo braków (max trzy tygodnie nieregularnej nauki za mną), ale "urodziłem" jakiś pierwszy projekt. Szału nie ma, ale jak na początki początków to chyba tragedii nie ma. Wszelkie uwagi mile widziane ;)
Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę
http://s6.ifotos.pl/img/youtubejp_aqrhnpp.jpg[/img]

Na Behance są troszkę większe rozmiary: [url]https://www.behance.net/gallery/52892647/Social-Media-Logos-3D[/url]
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
Tym razem trochę większy projekt - siłownia/gym. Nie wygląda to może zbyt realistycznie, mam wciąż trochę problemów z oświetleniem, ale myślę, że nie wyszło najgorzej. Bawiłem się z tym w sumie koło tygodnia czasu. Oczywiście wszystkie elementy wykonywałem sam, żadnych gotowców :) Czekam na opinie i krytykę.

Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę
http://s2.ifotos.pl/img/gym11png_aqenxhr.png[/img]
Odnośnik do komentarza
Na siłowni nigdy nie byłam, ale wydaje mi się, że momentami jest za dużo przestrzeni i to wszystko wydaje się takie maciupkie. Na przykład bieżnie. Jak w domku dla lalek. :D

Światło faktycznie jakieś miękkie. Ale wydaje mi się, że to może nie do końca światło. Mam wrażenie, że wszystko jest zrobione z tego samego rodzaju plastiku. Przydałaby się jakaś różnorodność w materiałach.
...I tekstury. Sam proces teksturowania jest bardzo skomplikowany. A o odbijaniu światła decydują także tzw. normal mapy, displacementy, speculary i inne takie (spolszczam). U Ciebie wygląda to tak, że po prostu nałożyłeś obrazek i nic więcej z tym nie zrobiłeś. A przydałoby się, bo w/w "extrasy" nadają sztucznej wypukłości, matowości itp. i w baardzo dużej mierze mają wpływ na to, czy Twoja praca będzie wyglądać realistycznie.

Tu jest świetny przykład tego, o czym piszę, polecam:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fPcfJhcvUsI[/youtube]
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
No jak na początek nie jest źle ale przed tobą bardzo długa droga nauki. Nie ukrywając nad światłem musiałbyś trochę popracować bo niektóre elementy są jaśniejsze od innych.
Jeśli poprawisz światło i tak jak powiedział [color=#00BFFF]Wredozaur UV mapping. Temat ten na początku będzie dla ciebie trudny ale warto. Dzięki tym dwóm rzeczom twoje trójwymiarowe dzieła będą naprawdę realistyczne i na wysokim poziomie. Dodatkow dodaje dwa zdjecia poglądowe zrobionej na szybko książki z użyciem UV Mapping'u dla przykałdu.
Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę
http://serwer1730598.home.pl/images/survival-book%20(2).png[/img]
Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.