Skocz do zawartości

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj nowe konto, aby mieć pełny dostęp do forum. To zajmie Ci 1 minutę!

Przejdź do rejestracji

Logo riot!

riot

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień Dobry,

jestem nowym użytkownikiem, dlatego na wstępie chciałbym się przywitać :)! Grafiką interesuje się od ok 3 lat, w sumie jestem samoukiem, nie jestem profesjonalistą - często dłubie coś w pracy poznając nowe funkcje programów. Poproszono mnie, o stworzenie Loga dla nowopowstałej fundacji korporacyjnej. Chciałbym prosić was o opinię co do 3 propozycji, które przedstawiam poniżej. Może macie jakieś sugestie, jak odbieracie projekt? Czy typografia pasuje? nie jest za grubo? Liczę na konstruktywną krytykę i podpowiedzi, na dniach będę prezentował logo przełożonym i trochę się stresuje :).

Ta zawartość jest ukryta. Jeśli chcesz mieć do niej dostęp, proszę
http://i.imgur.com/OBHRpix.jpg[/img]

Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na odpowiedzi :)
Edytowane przez Gość
Typografia niestety fatalna. Teraz jest ciężko przeczytać, a wyobraź sobie, co będzie, jak logo będzie mieć np około 5x5cm, kiedy zostanie osadzone na wizytówce :) Proponowałbym to zmienić. Kaligrafia ładnie się tutaj prezentuje, ale wydaje mi się, ż trzeba poszukać bardziej czytelnego fontu. (lub, jak masz ładne pismo stworzyć napis odręcznie :) )
Ostatnia wersja chyba najlepsza, chociaż powiem szczerze, że opcja z piórkiem i ptakami też jest ciekawa. Tylko trochę gorzej wykonana technicznie.
Edytowane przez Gość
Dziękuje wam, tego potrzebowałem. Dzisiaj poszukam fontu, który będzie lżejszy i bardziej czytelny. Kolor piórka to też nawiązanie do loga firmy.

@Adipe Fundacja jest stworzona przez firmę i ma skupiać się głównie na pomocy dzieciom pracowników (stypendia) + pomoc lokalna, dzielenie się żywnością i organizacja imprez typu dzień dziecka, sponsoring sportowy, tworzenie sieci networkingowej między organizacjami społecznymi i organizacja wspólnych inicjatyw.