Skocz do zawartości

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj nowe konto, aby mieć pełny dostęp do forum. To zajmie Ci 1 minutę!

Przejdź do rejestracji

Zablokowane Może na studia?

GoAik

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!
Aktualnie zastanawiam się czy są gdzieś studia zajmujące sie głównie Photoshopem, Blenderem oraz Corelem?
Wszędzie gdzie spojrzę widzę jedynie Informatykę z paroma zajęciami z PS etc. Gdzie stawianie i zarządzanie serwerami, ogólnie E12 E13 i E14 mnie nie interesuje gdyż mam to już za sobą jak i nie jest to moja droga ^^.
Tak więc zacząłem się zastanawiać czy może gdzieś głębiej w Polsce ktoś napotkał sie z tym kierunkiem?
Na Pomorzu skąd pochodzę jest ASP, Jak i Tokijska szkoła ale. . Czesne są absurdalnie duże :/ jak i Jest egzamin z rysunku :c
Może brzmi to wszystko naiwnie ale Jako że jestem samoukiem od już paru lat to nie miałem jak poznać wielu podstaw, jak i są na pewne takie o których nie mam pojęcia.
Licze na waszą pomoc ^^ Możliwe że nie trafiłem z działem.. Ale jest on jedyny gdzie mogę zadać takie pytanie xD
Gdańsk - wyższa Szkola Bankowa i Polsko - Japońska szkoła komputerowa.

Żadna z nich nie nauczy Cię podstaw ani dobrych praktyk projektowania. Możesz w Gdańsku poszukać kursu grafiki - na Wrzeszczu gdzieś jest chyba.

Możesz spróbowac czegoś takiego:

http://novakursy.pl/kurs-grafik-komputerowy
  • 4 tygodnie później...
[quote="bonovito"]Na jakiejś politechnice szukaj kierunku Informatyka o specjalności grafika komputerowa.[/quote]
Nie wiem, jak jest na publicznych uczelniach, ale na prywatnych ze specjalizacjami bywa różnie. Niekiedy potrzeba chęci udziału większości grupy, żeby takie zajęcia mogły się w ogóle odbyć. Trzeba mieć trochę farta. :p