Skocz do zawartości

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj nowe konto, aby mieć pełny dostęp do forum. To zajmie Ci 1 minutę!

Przejdź do rejestracji

Zablokowane Jak stworzyć dobrą ulotke?

esso

Rekomendowane odpowiedzi

Chcąc sie troche podszkolić i w końcu zbudowac jakieś portfolio, ostatnio zaczałem suzkac zlecen wolontaryjnych. Nie jestem jakimś mega laikiem, ale jak dotąd głownie zajmowałem sie takimi rzeczami, jak logo, plalkaty(w stylu teatralnym) i 3d. Jednak nigdy nie robiłem ulotek, ani nic komercyjnego na zlecenie. I żeby tego nie spierdzielić, i nie zmarnować czasu, pierwszą ulotke chciałbym zrobić pod czyimś okiem, dlatego chciałbym sie was poradzić i może napisze mniej wiecej o co chodzi:

Dostałem wiadomość od jakiejś Pani, z pytaniem czy bym nie zrobił ulotki dla jej stowarzyszenia. Projekt ma dotyczyćy ulotki dla nowej działalności jeszcze nie powstałego stowarzyszenia. Chodzi o animację dzieci na imprezach okolicznościowych.
[quote]"Problem polega na tym, że jeszcze nie zaczęliśmy tej działalności więc nie mamy zdjęć. Czy jest taka opcja żeby zrobić to dobrze posiłkując się np. grafiką internetową np. płatną? Co do "klimatu" ulotki to zależy mi na tym aby był on radosny - to raczej oczywiste, ale także w pewnym sensie magiczny ze względu na postać "Dremonki" (animatorka w przebraniu) która poprzez zabawę przeprowadzi dzieci przez tematykę marzeń. Dremonka to taka biedronka spełniająca marzenia ;) Jeśli tego nie czujesz to oczywiście zrozumiem i będę szukała dalej. "[/quote]
Dostałem też plik z tekstem wypełniającym kartke a4 ( jak ktoś chciałby zobaczyć to moge wysłać na pw), większosć tekstu jest od pauz. Format ulotki a5, tylko nie wiem, jeszcze, czy ma być rozkładana, czy zwykła

Poki co nie wiem jak miałbym pokazac tą radość połączoną z magią, ale nie chce rezygnowac, bo sie nigdy nie naucze. I na poczatek chciałbym was podpytać jak sie w to wgryźć i