Skocz do zawartości

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj nowe konto, aby mieć pełny dostęp do forum. To zajmie Ci 1 minutę!

Przejdź do rejestracji

Motywacja do grafiki


obx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jestem Michał i grafiką zajmuję się już długi czas, nie wiem nawet ile. Może niektórzy mnie nawet kojarzą :blueheart:

Łapie mnie czasem taki dołek, że mam ochotę skończyć z grafiką (dokładnie tak jak teraz). Nie mam prawie żadnych zleceń (zazwyczaj mam koło 10 w tygodniu), brak pomysłów na nowe rozwiązania czy chęci do pracy. Wszyscy moi znajomi mnie motywują za każdym razem i twierdzą, że rzucenie grafiki w moim przypadku byłoby ogromnym błędem bo mam do tego talent. Dla mnie osobiście nie jestem jakiś specjalny(?)

Mam do was pytanie. Co was (grafików) motywuję do dalszej pracy, jak łapiecie nowych klientów? Jak odnawiacie swoją chęć do robienia czegokolwiek?

Staram się być osobą wszechstronną bo mam 18 lat, a zajmuję się dużą ilością rzeczy (użytkowa, webdesign, do wydruku, koszulki, logoski, tapetki) może to właśnie to jest problemem? Powinienem zacząć specjalizować się w czymś konkretnym czy skakać ciągle z kwiatka na kwiatek jak robię to teraz?

Jakby ktoś mógł zerknąć na mój fanpage, powiedzieć może co robię źle w swoich pracach, prowadzeniu go. Kompletnie nie wiem czym mogą być spowodowane takie przestoje i jak mogę z nich wychodzić.

Pozdrawiam i wysyłam buziaczki depresyjny obx :purpleheart:
Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Użytkownik+
[quote="obx"](...) czy chęci do pracy.
Co was (grafików) motywuję do dalszej pracy[/quote]
Również mam takie okresy, że totalnie nie mam motywacji, ale to normalnie, każdy tak ma i chodzi o to żeby wtedy mimo braku chęci coś robić, zacząć jakiś projekt od zera itd :)
Ja w takich przypadkach przeglądam sobie awwwards (webdesign) lub projekty RPG na DA i widząc tak wiele genialnych projektów od razu mam chęci żeby samemu coś zrobić.