Wredozaur Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Nie znam się, bo początkuję w Blenderze, więc się wypowiem. :D Ale może naprowadzę na właściwy trop. Imo najpierw powinieneś zrobić mapkę UV i dopiero potem nakładać teksturę. Z tym że należy wcześniej odpowiednio pociąć model, żeby umożliwić programowi przełożenie z 3d na 2d. Zakładam po Twojej wypowiedzi, że tego nie zrobiłeś, więc możliwe, że komp nie wyrobił z obliczeniami. :D To jak jak chciałbyś wydrukować naklejkę na globus w całości w formie kuli... No nie da się. Trzeba porobić odpowiednie nacięcia. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.