Skocz do zawartości

Teksturowanie


Gość Usunięto konto o nicku 4120
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znam się, bo początkuję w Blenderze, więc się wypowiem. :D Ale może naprowadzę na właściwy trop.

Imo najpierw powinieneś zrobić mapkę UV i dopiero potem nakładać teksturę. Z tym że należy wcześniej odpowiednio pociąć model, żeby umożliwić programowi przełożenie z 3d na 2d. Zakładam po Twojej wypowiedzi, że tego nie zrobiłeś, więc możliwe, że komp nie wyrobił z obliczeniami. :D To jak jak chciałbyś wydrukować naklejkę na globus w całości w formie kuli... No nie da się. Trzeba porobić odpowiednie nacięcia. :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

Wiadomości

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.