ja! Opublikowano 1 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Witam, robię skina do WAR THUNDER, i chciałem przekopiować z obrazu pierwotnego, pewne elementy (nity, odpryski farby) na nową warstwę przeźroczystą tak aby po naniesieniu kamuflażu łatwo wgrać takie elementy z powrotem. czy jest na to jakiś łatwy sposób??, jestem nowy w ps, nie wiem nawet co w google wpisać. z góry dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Dawid Opublikowano 1 Grudnia 2017 Moderator Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Pokaż o jakie dokładnie elementy Ci chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja! Opublikowano 1 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 nie umiem wstawić obrazka :c , https://live.warthunder.com/post/656560/ru/ to link do przykładowego skina aby oddać skale i jakość, http://imgie.pl/image/wwZMw tutaj jest element o który mi chodzi dość nieregularne skupiska szarych punktów będących nitami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vienna Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Ja bym wymazała miękką gumką po odblokowaniu warstwy przestrzenie między tymi nitami, skopiowała całość wkleiła w docelowy projekt i popróbowała z kryciem warstwy i mieszaniem "nakładka". Żeby nie zostaly Ci kolory, zamień najpuierw obrazek na b&w. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja! Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Dzięki za pomoc, mam jeszcze jedno pytanie, jak utworzyć nową warstwę i na niej rysować to co jest pod spodem ?? Trochę taka kalka kopiująca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...