Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Tablet graficzny na prezent -pytanie laika

Leonek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Zbliżają się święta. Moja Dziewczyna jest na drugim roku i studiuje grafikę komputerową. Pomyślałem o prezencie w postaci tabletu graficznego. Niestety jestem w tym kompletnie zielony.
Chciałbym się dowiedzieć od Was czy tablety graficzne w granicach 300-400 zł z np.mediaexpert nadadzą się wgl do czegoś czy lepiej taki sprzęt sobie odpuścić i poszukać innego pomysłu na prezent w tej kwocie? Jako że do świąt coraz mniej czasu licze na szybką odpowiedz. Dziekuje z góry i pozdrawiam.

a czym się dokładniej dziewczyna zajmuje? ilustrator, retuszer?

Dla grafika który nie jest nastawiony jakoś specjalnie na ilustrowanie, jak najbardziej wystarczy.
Ja mam starą generację tabletu Wacom'a - Bamboo 3. No nie narzekam, działa dobre kilka lat. Nie wiem jak te najnowsze.

Ja kiedyś dostałam na święta kilka lat temu tablet graficzny Bamboo touch and fun, świetnie działa, bardzo dobre narzędzie do nauki rysunku cyfrowego. Teraz w pracy korzystam z innego rozwiązania, ale nauka na czymś prostszym dużo mi dała :)

a i na bamboo też da się poszaleć jednak z ilustracjami :P

https://www.facebook.com/nytbooks/videos/1731988340164999/

tego bamboo chyba ciężko będzie Ci kupić, ale to nowszy odpowiednik:
[url]https://sklep.wacom.pl/intuos-c273[/url]
w każdym razie ta sama półka cenowa.
Edytowane przez Gość

Ja na pewno polecę ci Intous Pro S ale to około 300-500 stów więcej :D Ale to też zależy jak i czym twoja dziewczyna się zajmuje dokładnie więc to ona właściwie wymaga od sprzętu a nie od od niej xD jeśli ilustracje i szczegółowe DP to jak najbardziej ten tablet a jeśli jakieś proste 3D to nawet najzwyklejszy Bambo ONE za stówę xd

kFbC67V.png.479ca2cd9dc9bb557629d38150b3ac88.png