Skocz do zawartości

Digital painting - lizak

Lizak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej wszystkim.
Mam 23 lata i jestem studentem architektury II st.
Nigdy nie malowałem, o używaniu kolorów już nie wspominam (only monochrom - ołówek/cienkopisy) więc uwagi się przydadzą.
Uwielbiam renderowanie oraz postprodukcję ale od dłuższego czasu chciałem zacząć przygodę z digital paintingiem.
Ostatnio znalazłem trochę czasu i po powrocie z pracy tak sobie dłubię.

Niżej podsyłam pierwszą pracę wykonaną z wyobraźni sprzed tygodnia.
Niebo- mocna inspiracja referensem (co się zobaczy to się nie odzobaczy-musiałem ^^)|

Pracuję na starej TN-ce Samsunga, więc kolory mogą nie być najlepsze.
Używam intuos-a.

kamienieil.jpg

• Lubię to! 3
  • Super! 1

• 3 tygodnie później...

Jak na początek, widać potencjał. Popracuj nad światłem, bo to ono tworzy interesujące szczegóły obiektu. Obiekty, które rysujesz, zamek, skały itp są trochę zbyt płaskie. Przyjrzyj się fotografii i przeanalizuj gdzie pada światło, jak się odbija, jak rozkłada się w przestrzeni i kreśli fakturę obiektu.

Ostatnie zdjęcie przypomina mi trochę coś w stylu Sparth. Wygoogluj sobie ?

• 4 miesiące temu...

Dzięki webforge za uwagi - walczę ze światłem ^^. Tak zgadza się zamek jest szczególnie niedopracowany ale z premedytacją - chciałem zacząć inny projekt. Cały czas się uczę i widzę braki :) 

Podsyłam speed art zrobiony na jakiś peryferyjny facebookowy konkurs for fun.
Wykonany jakoś w godzinę (może mniej) bez zastanawiania.

Nareszcie mam luźny semestr, więc mam ambicje ruszyć z grafiką z kopyta...

osteczny.thumb.jpg.ad795c7399cbbf6e8598c3588f8f0c40.jpg

• Lubię to! 2

• 3 tygodnie później...

@danielwlodarski A proszę, jeszcze ciepłe hehe :)
Szkic. Zero "referensów" - zdjęć, obrazów itd. tylko wyobraźnia.
Speedpainting 50 min. Za długo, wolałbym zmieścić się w tych "profesjonalnych" 30 minutach, ale droga to tego daleka :D