Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
NajsiQ

Wizytówka - Amator

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim, jestem początkującym grafikiem, oto wizytówka, którą ostatnio zaprojektowałem, prosiłbym o ocenę i rady na przyszłość.

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć ukrytą zawartość.

Edytowane przez NajsiQ

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Randomowy

Nie wiem czy nie rozrzuciłbym tego bardziej, jak dla mnie trochę ściśnięte to wszystko. Ale poza tym ok.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Staraj sie wpisywac nawet wymoslone nazwy firm zamiast tekst typu "nazwa firmy", "lorem ipsum (...)" itp. taka wizytówka prezentuje się duzo ladniej i bardziej profesjonalnie. Jest to maly szczegol ale warto zwrocic na to uwage.

Co do samej pracy to, bardzo fajnie wykonana wizytkowka, tak trzymaj!

Pozdrawiam
Sonek89

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nieźle jak na początkującego! Zwłaszcza, że widziałem gorsze wizytówki firmowe, wykonane przez tak zwanych "profesjonalistów" i szczerze doceniam tą pracę, widać, że była starannie wykonywana i pewnie nieco czasochłonna? Poza tym uwielbiam proste rzeczy, minimalizm, estetykę, oby tak dalej, bo jak dla mnie na + i dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wow, fajna wizytówka. Jak już poprzednicy wspomnieli minimalizm i estetyka - świetnie. Moje pytanie brzmi do doświadczonych już grafików.. Czy takie ikony jak telefon, pinezka, koperta czy nawet samochodzik który np został pobrany z darmowych banków można wykorzystywać do sprzedaży/druku?

Pzdr

147120386_creativedesign1.thumb.jpg.064dfdf0410459f61582ab7b69ef0f4c.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A teraz wstaw swój adres e-mail, prawdziwy adres oraz numer telefonu na wizytówkę i sprawdź jak bardzo projekt się rozjechał 😉